Skip to main content

Vanochtend kreeg ik een aanbod om ons abonnement om te zetten naar hussel. Een mooi aanbod met leuke korting. De medewerker heeft een mail gestuurd. Hierin staat een aktiveer knop. Helaas werkte dit niet. Na overleg met de klantenservice was er niets te vinden van het aanbod. De zeer onervaren medewerkster kon het allemaal niet vinden en moest overleggen met een collega. Na geruime tijd kwam ze met de mededeling dat ik moest wachten tot morgen of anders terugbellen. Hier ging ik niet mee akkoord (kastje muur gevoel). Ze zou me terugbellen. Uiteraard heb ik niets meer gehoord.…kunnen jullie dit nakijken? Graag wil ik gebruik maken van de aanbieding (27,50 korting voor 9 maanden vind ik veel geld om te laten liggen)

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Ik denk dat de medewerker buiten zijn of haar boekje is gegaan. Dan wordt bij controle de aanbieding gewoon geschrapt.  


Vanochtend kreeg ik een aanbod om ons abonnement om te zetten naar hussel. Een mooi aanbod met leuke korting. De medewerker heeft een mail gestuurd. Hierin staat een aktiveer knop.

Van wie kreeg u dit aanbod? Van een KPN medewerker? Heeft u naar KPN gebeld of heeft hij/zij u gebeld?

KPN die een mail stuurt met een aktiveer-knop, dat klinkt mij heel raar in de oren.


Ik heb zelf gebeld met kpn om mijn abonnement op te zeggen. Daarna kwam de medewerker met dit aanbod.


U hebt een bestelling bij ons gedaan. Een samenvatting van deze bestelling vindt u in de bijlage ‘Contractsamenvatting’. U hoeft alleen nog maar akkoord te geven via de knop hieronder. Dan gaan wij met veel plezier aan de slag met uw bestelling.

 

 

 
Geef nu akkoord
 

Dit is de tekst van de mail


Ook ik ben gebeld (niet door KPN maar een call center) met dit aanbod; dan krijg ik 6 maanden korting; en moet ik een contract wijziging via een accepteer knop vandaag nog accepteren. Ik vertrouw het niet helemaal. Het komt vanuit een No-reply mail van kpn.com.

Wat moet ik doen? Is dit veilig??

Hebt u nog vragen?
Bel dan 033 200 7286.

Met vriendelijke groet,
Serviceteamm
Service@serviceteamm.nl
033 200 7286


Hi @Mijoanmali, nog van harte welkom hier. Ik kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van de aanbieding. Door drukte zijn we niet eerder bij je topic. Via het forum kunnen we je helaas niet helpen met zulke aanbiedingen. Daarom hoop ik dat 't in de tussentijd is gelukt, en anders om contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega's daar helpen je dan verder om dit op te lossen.