Skip to main content

Krijg tot 2x toe een bevestigingsmail dat ik vandaag gebeld zou worden met een aanbod voor mobiel en internet.  EN DAN BELT ER NIEMAND ! grrrr

Hallo @pope ,

Gisteren was het Tweede Pinksterdag. Dan zijn veel mensen vrij en daar heeft de automatische bevestigingsmail vast geen rekening mee gehouden. 

Ik ga er vanuit dat je vandaag alsnog bent gebeld door iemand van KPN….. 


Nee dus , niet gebeld !!

Daarna zelf de kpn gebeld , en werd er zomaar opgelegd.tijdens het overleg.

Ben er klaar mee.


Hoi @pope, welkom terug op het forum. Je hebt in april naar ons gebeld. En op dat moment is een belafspraak in het systeem gezet voor een maand later. Die datum, zoals Noordzee al aangeeft, was Pinksteren en het systeem houdt daar inderdaad geen rekening mee. Vervolgens wordt zo'n belafspraak dan op het eerst mogelijke moment alsnog uitgevoerd. Maar dit kan dan helaas ook enkele dagen later zijn.

Goed dat je dan zelf het initiatief hebt genomen om te bellen. Jammer dat vervolgens de verbinding verbrak :( Bewust de verbinding verbreken doen we alleen als een gesprek helemaal uit de hand zou lopen, dus ik verwacht niet dat de medewerker dit bewust heeft gedaan. Het kan echter wel eens voorkomen dat het systeem struikelt en dat daardoor de verbinding verbroken wordt.

Ik zou je in dit geval dan ook aanraden om of af te wachten of je nu alsnog gebeld wordt, of toch zelf nog een keer bellen.


Hallo , vanmorgen weer met kpn gebeld ,probleem voorgelegd , hij zou proberen het op te lossen en ik moest ff aan de lijn blijven wachten , ik heb een half uur aan de lijn gehangen maar er is niemand teruggekomen , toen maar weer opgelegd.  please bel mij en los het op !!!!


Ik zie hier, @pope, dat de collega genoteerd heeft dat het erom ging om je sms bundel te verwijderen. Hij geeft ook aan dat hij dit voor je gedaan heeft. Is het daarmee ook voor je opgelost? Of is er nog iets anders wat je graag aangepast/verholpen wilt zien?

Je geeft verder aan dat de collega je in de wacht geplaatst heeft, maar dat hij vervolgens niet is teruggekomen. Jammer dat te horen. Zoals ik aangaf kan het systeem soms struikelen. Wachtstand is een van die dingen waar dit kan voorkomen. Het lukt ons dan niet om je weer uit de wachtstand te krijgen. Ik denk dat dit hier ook het geval is geweest, juist omdat het zo lang duurde.