Skip to main content

Goedemiddag,

 

Hedenmiddag ben ik gebeld m.b.t. mijn KPN contract.

Kreeg van de persoon aan de lijn (kengetal 074) een aanbod om minder te gaan betalen.

Hij gaf b.v. aan dat nieuwe klanten OOK een welkomstkorting van KPN ontvangen. Waarom dan een vaste klant niet. En daar valt wat voor te zeggen.

Vandaar mijn verzoek om ook in aanmerking te komen voor een korting.

Of anders b.v. een gratis levering van een KPN SuperWifi omdat mijn internetverbinding regelmatig wegvalt en soms ook vrij traag is.

 

Met vriendelijke groet,

Gert Stegeman

 

Klantnummer

(...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Dag @Gert St Welkom hier op het KPN Forum en dank voor je bericht. Natuurlijk gun ik elke klant een mooi voordeeltje, of je nu kort of lang bij ons bent. 

Nieuwe klanten kunnen we sinds jaar en dag een welkomstaanbieding doen. Daar staan we niet alleen in, dat doen volgens mij alle ander providers ook. Momenteel kun je kiezen uit een eenmalige korting op je abonnementskosten of een setje Superwifi's. Het is echter niet zo dat we steeds weer korting kunnen geven. We willen onze diensten en service kunnen blijven aanbieden tegen een eerlijke prijs en dat moet wel uitkunnen. Buiten die eenmalige welkomstaanbieding, die jij ongetwijfeld ook hebt gehad, kunnen we daarom geen korting aanbieden bij verlengingen. Misschien niet altijd leuk maar wel eerlijk en duidelijk. 

Het betekent overigens niet dat je niet samen met een collega van de klantenservice (bel met 0800-0402) naar je pakket kunt kijken. Wellicht is er iets dat je minder gebruikt, kunt laten uitschakelen om zo kosten te besparen. En qua wifi kun je heel veel zelf doen. In ons algemene topic over wifi lees je veel tips en je vindt er onze wifi manager, een handige tool met veel verschillende uitkomsten die verder gaat helpen. 


Reageer