Skip to main content

Goedemiddag,

Met twee mobiele abonnementen op mijn adres, is het uiteraard interessant om met Internet+TV ook bij jullie te blijven. Mijn korting verloopt echter op 6/12 en nu met alle BF aanbiedingen zijn er al best wat interessant opties om te wisselen.

Het verlengshop aanbod lijkt mij echter niet te kloppen. Tenzij jullie dit bevestigen? De bedragen in het overzicht komen namelijk niet overeen met wat de 55,67 per maand die aangegeven wordt bij 12 maanden / 9 maanden korting.

Uiteraard wil ik hier wel mee akkoord gaan, 37,50 voor 9 maanden en daarna nog 3 maanden 45 euro vind ik een prima deal. Maar klopt dit wel?

M.b.t. TV wil ik eigenlijk af van dat apparaat, is het mogelijk de box om te wisselen voor de Android box van jullie? Is er anders een optie mogelijk zonder TV waarbij ik enkel de app gebruik via een Google TV appraat?

Om je alvast op weg te helpen, hierbij de huidige (actuele) Thuis abonnementen van KPN:

Hi en welkom ​@Stefanovic_

Met meerdere abonnementen bij ons kan het zeker interessant zijn om dat zo te houden 🙂 ook met het oog op Combivoordeel.

Je kunt jouw mogelijke verlengopties vinden in MijnKPN. Kom je er niet uit, of heb je liever overleg over de mogelijkheden, dan kan je een terugbelafspraak maken. Op die manier belt een collega van mij je terug wanneer het jou uit komt, en helpt je met de mogelijkheden en acties die nu lopen.

Dank jullie wel voor de info. Maar die terugbelafspraak werd ik niet veel wijzer van. De jongeman in kwestie zei dus dat dit aanbod zou moeten kloppen. Toen ik zei dat ik twijfelde of het verlengaanbod in de app niet de bestaande kortingen nog meeneemt, was de reactie: “Ik zou het gewoon proberen”, zonder concreet te worden of bedragen te noemen door jullie medewerker ben ik daar dus niet veel wijzer van geworden.

Dit is wat ik zie in de app, als dit echt het aanbod is, wil ik daar uiteraard wel op ingaan 😂

Ik heb het eerste antwoord hier in het topic weggehaald om verwarring te voorkomen, omdat de betreffende informatie niet meer up-to-date was.

Ik duik er graag even in ​@Stefanovic_ om meer duidelijkheid te krijgen. Vul je je profiel zo volledig mogelijk in met je naam, adresgegevens en klantnummer? Als je me daarna hier een seintje geeft, weet ik dat je ze ingevuld hebt, en ga ik ermee aan de slag.

@Alexandra van KPN Heb m’n profiel aangevuld. Alvast bedankt voor het checken.

Dank voor het invullen van je gegevens ​@Stefanovic_, We zijn intussen bezig met navragen, omdat blijkt dat de kortingen niet altijd duidelijk worden weergegeven als je gaat verlengen. Ik durf niet toe te zeggen hoe snel ik reactie heb, maar weet dat we het aangekaart hebben. Als ik hier iets over hoor, dan hoor je het van me.

Ik heb zelf ook een probleem met het zogenaamd ‘Verlengcadeau’ gekregen. Ik kreeg een mooi aanbod voor € 40, 1 Gb. glasvezelinternet. 3 maanden voor € 40,00. Na 3 maanden € 45,00 en na 1 jaar € 63,17. Looptijd 12 maanden.

Echter krijg ik nu na 1 maand al een factuur van € 54,67… Hiervoor betaalde ik altijd € 45,61 p/m.

Te mooi om waar te zijn helaas. Het ‘Verlengcadeau’-systeem is een beetje kluts! In de e-mail kreeg ik een orderbevestiging en daar stond tot mijn grote schrik in dat de Actiekorting van de eerste 12 maanden in ging vanaf 05-12-2023… Dáááááááág korting.

Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Het systeem geeft soms dus foute prijzen aan.  Altijd opletten dus!

Ze zijn er blijkbaar ook druk mee, want echt een antwoord krijg ik niet. Inmiddels alle BFriday deals gemist :)

En telefonisch zoals ik al eerder zei beloven ze gouden bergen en ‘ik zou het proberen’, echter vond ik het te mooi om waar te zijn en dat blijkt ook wel dus.

Mijn korting liep t/m 6 december j.l. Ik denk ik ga eens kijken vandaag (11 december) of er iets verandert is. Echter klopt de verlengshop en de totaal prijzen nog steeds niet, volgens mij komt het er gewoon op neer dat je 7,50 korting krijgt op de volledige prijs, niks meer, niks minder. Als zelfs de verlengshop niet klopt en misleidend is (dit haal ik uit een bijlage in PDF) haal 'm dan helemaal offline @ KPN

Wegwezen daar! ik heb telefonisch een discussie hierover gekregen en het aanbod wat je op de website aangeboden krijgt is niet geldig. De bevestigingsmail is bindend volgens de taaie helpdeskmedewerkster. Dus je gaat meteen de hoofdprijs betalen omdat je de korting vorig jaar al hebt gehad… Gelukkig kon ze mijn nieuw jaarcontract nog wel annuleren omdat een eerdere medewerker mij telefonisch verkeerd had voorgelicht… dus wegwezen als je geld je lief is en stap over naar een andere aanbieder en geniet daar weer van de korting. 

Nog mooier volgens de site is de prijs voor 1 gbit 52,50 per maand zonder kortingen. Krijg nu de factuur zonder kortingen en men rekent gewoon 63,17 euro 🤣

Dat is een grap toch?

Nee, dat is geen grap. Je krijgt die korting als vaste klant niet. Alleen nieuwe klanten. Ik zit er nog aan te denken hier mijn rechtsbijstandverzekering naar te laten kijken. De aanbiedingen op de website zijn misleidend.  

Ik kreeg deze maand ook een hogere rekening dat dan in had afgesloten via de website. Ik heb de incasso gestopt en heb het oude bedrag met de hand overgemaakt dus een incassobureau voor dat tientje dat vast gaat komen stuur ik dan ook direct door naar de rechtsbijstandverzekering. Ik heb screenshots tijdens het bestelproces gemaakt en de eerste medewerker van KPN die ik aansprak over de verkeerde ingangsdatum van de korting om uitleg gevraagd en deze verteld me dat het wel goed zou komen. Dit gesprek is ook opgenomen en geregistreerd door KPN zelf en de laatste medewerkster van KPN die ik aan de lijn heb gehad heeft de fout van de medewerker ook toegegeven. Dus dat gaat nog een staartje krijgen. 

En nu ook weer: dit is het maandbedrag in de app 

De factuur die ik nu krijg is € 54,67  

Hier precies hetzelfde. Heb een melding bij de ACM gemaakt hiervan, dit is gewoon oplichting. Heb ook de factuur gestorneerd. En ga wel eens even bellen aangezien je hier ook niet echt een antwoord krijgt.

Aanbod in verlengshop klopt ook nog steeds niet, ondanks dat de oude korting al bijna een week verlopen is.

goede tip. ACM ook nog niet aan gedacht. 

Verlengingsaanbod is nu helemaal verdwenen 🤣

Verlengingsaanbod is nu helemaal verdwenen 🤣

Gelukkig hebben we de screenshots nog + een heel topic elders hier waar het probleem al bijna een jaar speelt.

Dit gesprek is ook opgenomen en geregistreerd door KPN zelf en de laatste medewerkster van KPN die ik aan de lijn heb gehad heeft de fout van de medewerker ook toegegeven. Dus dat gaat nog een staartje krijgen. 

Aan het begin word gezegt "Dit gesprek kan worden opgenomen voor..." enz. Dat wil dus niet zeggen dat het altijd gebeurt. Bij een eventuele rechtzaak zullen ze het gesprek alleen gebruiken als het in hun voordeel is. 

Bewijslast moet je altijd zelf voor zorgen. De tegenpartij gaat jouw niet van bewijslast voorzien die in hun nadeel is.

Dit gesprek is ook opgenomen en geregistreerd door KPN zelf en de laatste medewerkster van KPN die ik aan de lijn heb gehad heeft de fout van de medewerker ook toegegeven. Dus dat gaat nog een staartje krijgen. 

Aan het begin word gezegt "Dit gesprek kan worden opgenomen voor..." enz. Dat wil dus niet zeggen dat het altijd gebeurt. Bij een eventuele rechtzaak zullen ze het gesprek alleen gebruiken als het in hun voordeel is. 

Bewijslast moet je altijd zelf voor zorgen. De tegenpartij gaat jouw niet van bewijslast voorzien die in hun nadeel is.

Ik heb van de 2e persoon die ik aan de telefoon heb gehad gehoord dat ze het gesprek terug is gaan luisteren. Daarna werd mij bevestigd dat de 1e medewerker inderdaad een belofte heeft gedaan die hij niet waar kon maken. Ze hebben het dus terug kunnen luisteren.

Ik heb van de 2e persoon die ik aan de telefoon heb gehad gehoord dat ze het gesprek terug is gaan luisteren. Daarna werd mij bevestigd dat de 1e medewerker inderdaad een belofte heeft gedaan die hij niet waar kon maken. Ze hebben het dus terug kunnen luisteren.

Dit is de eerste keer hier op het forum dat ik lees dat het gesprek überhaupt terug geluisterd word. Er word heel veel naar gevraagd maar altijd word gezegd dat da niet kan. Dus het is een beetje raar dat da bij jouw opeens wel blijkt te kunnen. 

Dit is de eerste keer hier op het forum dat ik lees dat het gesprek überhaupt terug geluisterd word. Er word heel veel naar gevraagd maar altijd word gezegd dat da niet kan. Dus het is een beetje raar dat da bij jouw opeens wel blijkt te kunnen. 

Dat is wat de dame aan de telefoon tegen me zei en toen was ze een paar minuten stil en wist me te melden dat de medewerker iets verkeerd had gezegd. 

Reageer