Skip to main content

In de mailing krijg ik een aanbod voor KPN glasvezel , 9 maanden voor 35 euro. Echter zodra ik de link aanklik wordt het aanbod veranderd in 6 maanden voor 35 euro. Maakt niet direct een goede indruk. Kan ik ergens de juiste link vinden?

Hoi @Dotmatrix . Welkom op het forum.

Ik wist niet dat wij dit soort aanbiedingen per mail versturen.  De actuele aanbieding kun je het beste op de website zelf bekijken:

https://www.kpn.com/

 

(weet je zeker dat het een mail van KPN is?)


 


Ik neem aan dat het domein marketing.kpn.com ook van KPN is. 


Ik ben nog eens gaan graven in onze interne communicatie.  Het blijkt dat we een gerichte actie hebben voor mensen die in een nieuwbouwwoning wonen.

Deze klanten zijn handmatig geselecteerd door onze marketing afdeling. Waarom jij, als je doorklikt niet bij de aanbieding zelf komt ga ik laten onderzoeken.

Kun jij je profiel aanvullen? (postcode+huisnummer)  En mij daarna hier een seintje geven? 

 


Ik ben nog eens gaan graven in onze interne communicatie.  Het blijkt dat we een gerichte actie hebben voor mensen die in een nieuwbouwwoning wonen.

Deze klanten zijn handmatig geselecteerd door onze marketing afdeling. Waarom jij, als je doorklikt niet bij de aanbieding zelf komt ga ik laten onderzoeken.

Kun jij je profiel aanvullen? (postcode+huisnummer)  En mij daarna hier een seintje geven? 

 

Ben benieuwd waarom deze generieke mailing dan  voor enkel nieuwbouw bedoeld zou moeten zijn. In deze wijk (postcode) wordt al jaren niet meer gebouwd. Mijn buren hebben dezelfde mailing ontvangen.

Ik heb mijn profiel aangevuld met adresgegevens


Dan is er dus gewoon iets fout gegaan bij KPN.Â