Skip to main content

Doet KPN aan klantenbinding?
Vanwege te oud abonnement kan ik geen gebruik maken van aanbod viaplay. Na contact met klantenservice blijkt dat ik nieuw abonnement moet afsluiten, totaal 25 euro duurder per maand. Daarbij verdwijnt mijn gratis ESPN en spotify premium. En een bestaande klant heeft daarnaast geen recht op 9 maanden gratis toegang viaplay. Dat is alleen aan nwe klanten voorbehouden. Ben al jaren trouwe klant tv, internet, vast bellen en 5 mobiele abonnementen.  Waarom wordt dit niet beloond door KPN? Blijkbaar vindt KPN het werven van nwe klanten belangrijker dan het binden van bestaande klanten.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Het kan inderdaad niet. U heeft nu een pakket.  Daar kan niks bij en er kan niks af. De nieuwe abonnementen zijn a l carte dus is alles mogelijk.  


Die 25 euro geloof ik niet zomaar. Tenzij u 25 euro per jaar bedoelt? En Spotify is niet gratis. Daar betaald u gewoon voor via de pakketprijs. 

Welke abonnement heeft u nu?


Hallo @EGoose je kunt ook buiten KPN om een abonnement bij Viaplay afsluiten, dan hoef je je abo niet aan te passen.

 

 


@Nick83 ik heb nu alles-in-1 pakket met gratis espn en gratis Spotify’s premium.

@JanD dat hebben we idd nu gedaan, maar waar me het om gaat is dat er voor nwe klanten altijd  lokkertjes zijn. Ben je eenmaal klant, dan zijn de aanbiedingen voorbij.


@Nick83 ik heb nu alles-in-1 pakket met gratis espn en gratis Spotify’s premium.

@JanD dat hebben we idd nu gedaan, maar waar me het om gaat is dat er voor nwe klanten altijd  lokkertjes zijn. Ben je eenmaal klant, dan zijn de aanbiedingen voorbij.

Hallo @EGoose , jij hebt ook ooit als nieuwe klant van een aanbieding geprofiteerd en voor bestaande klanten heeft KPN ook maandelijks iets leuks in petto, gewoon de nieuwsbrieven goed in de gaten houden.

 


... maar waar me het om gaat is dat er voor nwe klanten altijd  lokkertjes zijn. Ben je eenmaal klant, dan zijn de aanbiedingen voorbij.

Dat is toch niks nieuws? Dat is toch al vele vele vele jaren zo? Niet alleen bij KPN, maar ook bij andere providers.


Hoi @EGoose 

Oudere abonnementen kun je niet meer uitbreiden, daarom is het Hussel abonnement er gekomen
En van ESPN hou je altijd zender 1 gratis op kanaal 14.
En wat die discussie over cadeaus voor 'oude' klanten betreft daar is al zo vaak op geantwoord…..
Gelukkig doet de KPN daar niet aan mee, de abonnementen zouden anders allemaal flink in prijs gaan stijgen.


@Nick83 ik heb nu alles-in-1 pakket met gratis espn en gratis Spotify’s premium.

@JanD dat hebben we idd nu gedaan, maar waar me het om gaat is dat er voor nwe klanten altijd  lokkertjes zijn. Ben je eenmaal klant, dan zijn de aanbiedingen voorbij.

@EGoose 

Met gratis ESPN en gratis Spotify Premium ben jij al bovengemiddeld verwend door KPN.  

Ik zou dat maar koesteren als ik jou was. 

 

Voor nieuwe klanten zijn er altijd aanbiedingen, daar heb jij ook ooit al van geprofiteerd.

 

In jouw situatie is het inderdaad voordeliger om Viaplay buiten KPN om te abonneren en dat heb je dus al gedaan. 

 

Doet KPN aan klantenbinding?
Na contact met klantenservice blijkt dat ik nieuw abonnement moet afsluiten, totaal 25 euro duurder per maand.

 

Hieruit haal ik dat jij momenteel voor een dubbeltje op de eerste rang zit. 

Daarmee blijkt maar weer dat KPN er alles aan doet om bestaande klanten te behouden! :wink:


Grappig al die verschillende inzichten!

@Joep1965 @Noordzee @JanD @Nick83 dank voor jullie reacties en fijne dag!