Skip to main content

Goeiedag,

Ik probeer iemand binnen KPN te vinden die mijn probleem serieus neemt. Ik heb al sinds 10 februari geen tv en internet (naast twee weken gebrekkige Digitenne en Mifi) vanwege storing bij mijn glasvezel. Deze storing is een probleem maar het grote probleem is de manier van communiceren van KPN richting mij en de communicatie van KPN en KPN Netwerk/Allinq. Ik wordt al drie weken van het kastje naar de muur gestuurd. Er is serieus al minstens 8 keer wat beloofd (terugbellen, reparatie werkzaamheden, levering noodpakket, etc) wat niet nagekomen is.

Er wordt door KPN Provider verwezen naar KPN Netwerk dan wel Allinq als onderaannemer. Niemand neemt verantwoordelijkheid. Zo wordt er bijvoorbeeld door KPN Provider gezegd dat er vandaag reparatie werkzaamheden zouden zijn (tussen 8 en 11 uur) door Allinq. Dit werd mij gisteren verteld. Toen ik hen vertelde dat Allinq mij afgelopen vrijdag heeft verteld dat dit niet zou gebeuren en het misschien goed was om met hen contact te zoeken was dit niet nodig want het zou echt gebeuren. Vandaag geen reparatie en bij contact Allinq was er verbazing want zij wachten nog steeds op goedkeuring van de reparatie. KPN Provider verwijst vervolgens naar KPN Netwerk en als ik die bel blijkt dat KPN Provider eigenlijk contact heeft gehad met Allinq onder de naam KPN Netwerk en dat de KPN Netwerk waar ik op dat moment contact mee had alleen over nieuw glasvezel ging. 

KPN Provider (klachtenescalatie) geeft aan alleen maar een berichtje naar KPN Netwerk te kunnen sturen met een vraag naar de status (onbekend of ze daar echt KPN Netwerk mee bedoelen of Allinq). Er wordt aangegeven dat ik kan proberen bij KPN Netwerk binnen te komen. Daarop een telefoonnummer gevraagd maar die kon mij niet gegeven worden…

Wie gaat er mijn hulpvraag serieus nemen en neemt de verantwoordelijkheid om de partijen bijeen te brengen om onderlinge miscommunicatie zoals die nu al vaak plaats heeft gevonden te voorkomen. Ik heb nog steeds geen zicht op een daadwerkelijke reparatie en geen vertrouwen in de manier van communiceren zoals dat nu verloopt.

Zie ook mijn klacht op klachtenkompas (inclusief aanvullende comment van mij):

https://t.co/UyqOfdvPr1

 

Help mij alsjeblieft. Ik ben al drie weken verschillende partijen aan het bellen omdat het anders helemaal stil komt te liggen. Ik ondervind stress en vind het te bizar dat ik als klant dit zo moet ervaren. Laat iemand verantwoordelijkheid nemen binnen KPN, de partij waar ik elke maand geld aan overmaak.

Dit klinkt inderdaad als een drama. Goed dat je hier je verhaal verteld. Ik denk dat je even iemand nodig hebt die daar in duikt. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kan een moderator voor je aan de slag.


Dit klinkt inderdaad als een drama. Goed dat je hier je verhaal verteld. Ik denk dat je even iemand nodig hebt die daar in duikt. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kan een moderator voor je aan de slag.

Hoi Joep,

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb de gegevens bij mijn profiel aangevuld.

Ik hoop zo ontzettend dat er nu wat positiefs gebeurd in dit drama.

In ieder geval alvast bedankt.


Hi @SvenBBB. Ik heb de situatie voor je nagekeken want dit klinkt allemaal absoluut niet goed. Wel zie ik dat je contact met ons telefonisch nog loopt. Ook zie ik in de informatie in het ticket namen voorbij komen die me hoop geven. Waarmee ik bedoel te zeggen dat het opgeschaald is naar de hoogste prioriteit aan onze kant. Wel is het dus zo dat het daadwerkelijk herstel door NetwerkNL moet gebeuren. Met wat ik in het ticket zie ben ik er volledig van overtuigd dat bij de communicatie tussen ons en NetwerkNL geen vertraging zal zijn. 

Dit betekent in het kort dat ik op dit moment niks kan doen om de situatie sneller op te lossen. Enige bemoeienis van mij in de zaak zou eerder vertraging opleveren dan verbetering. Het is een ingewikkelde storing die lastig op te lossen is. Maar bij ons ligt het dus bij de juiste mensen.Â