Skip to main content

Goedenavond, ik heb afgelopen zondag een verhuizing doorgegeven voor het internetsignaal per 10 maart. Vandaag ontving ik een email dat het signaal vanaf 24 maart wordt aangepast. Als ik dit probeer aan te passen via datum verhuizing wijzigen dan kan ik enkel een nog latere datum opgeven, maar niet 10 maart

 Hoe kan ik het laten aanpassen naar de juiste datum? 

Vrijwel zeker kan dat niet. Waarschijnlijk omdat de verbinding niet op tijd klaar kan zijn. Je zou nog een poging kunnen wagen via de klantenservice 0800-0402 maar de kans is klein.


Om verhuizingen op tijd door alles heen te krijgen dient deze zo vroeg mogelijk doorgegeven te worden maar uiterlijk 4 weken van te voren is iets wat aangeraden wordt. Ik vermoed dan ook dat de aansluitdatum naar voren halen geen optie gaat zijn en zoals al genoemd wordt door Joep, 24 maart waarschijnlijk de eerst mogelijke leverdatum is. Je kan proberen via de klantenservice of ie naar voren gehaald kan worden en mocht dat niet lukken dan kan je altijd nog een Direct Online Pakket of iets in die richting aanvragen. Spreek op het telefoonnummer iets in wat op ‘verhuizen’ neerkomt, dan wordt je naar de verhuisdesk gestuurd en die kunnen alles voor je inzien.


Dank voor jullie snelle reacties. Eerder verhuizing doorgegeven kon niet ivm pas recent rondkomen huurovereenkomst. Ik zal klantenservice morgen bellen om te horen of er nog iets aan te doen is.