Skip to main content

Een aantal weken geleden zijn we aangesloten op het glasvezelnetwerk van KPN door Glaspoort. Er heeft een meting plaatsgevonden en deze was goed. Nu probeer ik sindsdien een abonnement aan te vragen, maar via de postcode check op jullie website krijg de melding, dat we binnenkort aan het glasvezelnetwerk worden aangesloten. Het werkt dus niet. Als ik een postcode check bij de buren doe dan werkt de glasvezelaansluiting wel. Graag wil ik weten hoe de aansluiting werkend te krijgen en wie hier verantwoordelijk voor is. Glaspoort, Van Gelder of KPN?
 

Hallo @RudolphtheGreen ,

Zover ik jou begrijp, heeft Glaspoort de aansluiting al naar binnen gebracht. Dus niet meer tot de erfgrens. 

 

bron : 

Wil je KPN klant worden?

Je kunt al gelijk vanaf dit moment kiezen voor KPN. Je krijgt informatie en een speciaal aanbod in de brievenbus. Het vooruitbestellen van een glasvezelabonnement kan je doen via onze website, in de KPN winkel of via onze klantenservice.

Ik zou morgen vanaf 8.00 even bellen naar 0800-0402 en daar dan vragen om een afspraak met een monteur. 

 


Hallo @Noordzee ,

Ja, de aansluiting is al naar binnen gebracht. Inmiddels ben ik door KPN gebeld en het blijkt dat de aansluiting niet goed is en dat ze aan het onderzoeken zijn waar de fout zit. Met de bouwvak voor de boeg vrees ik dat dit heel lang gaat duren. 


Welkom op het forum @RudolphtheGreen. Gelukkig is al boven water waar het door komt dus, al is het nog wachten tot het opgelost is. Het ligt al bij de juiste partij begrijp ik, ik ga er vanuit dat het daarmee opgelost zal worden.