Skip to main content

In MijnKPN krijg ik een “3 maanden gratis sneller internetten” aanbieding, alleen als ik op “ervaar het nu” klik, kom ik in gewoon in “Mijn Overzicht” terecht, en er is helemaal niks veranderd. Als ik het in de MijnKPN-app doe, word ik ook doorgelinkt naar “Mijn Overzicht” in de browser, dus ook niks.

Ik wil graag de 100/10-optie uitproberen.

 

 

Volgens mij heb je geen KPN Hussel en dat is volgens mij een voorwaarde om min of meer adhoc je snelheid aan te passen.


Volgens mij heb je geen KPN Hussel en dat is volgens mij een voorwaarde om min of meer adhoc je snelheid aan te passen.


Wat je schrijft klopt niet. Ik wacht op het antwoord van een KPN Moderator als je het niet erg vindt :wink:


Volgens mij heb je geen KPN Hussel en dat is volgens mij een voorwaarde om min of meer adhoc je snelheid aan te passen.


Wat je schrijft klopt niet. Ik wacht op het antwoord van een KPN Moderator als je het niet erg vindt :wink:

https://forum.kpn.com/internet-9/pairbonding-maar-ik-haal-niet-eens-de-helft-van-bonding-total-rate-541169?postid=1313847#post1313847

Je hebt ondertussen Hussel 50 lees ik. Kun je nu wel de 100/10-optie kiezen?


Volgens mij heb je geen KPN Hussel en dat is volgens mij een voorwaarde om min of meer adhoc je snelheid aan te passen.


Wat je schrijft klopt niet. Ik wacht op het antwoord van een KPN Moderator als je het niet erg vindt :wink:

https://forum.kpn.com/internet-9/pairbonding-maar-ik-haal-niet-eens-de-helft-van-bonding-total-rate-541169?postid=1313847#post1313847

Je hebt ondertussen Hussel 50 lees ik. Kun je nu wel de 100/10-optie kiezen?


Nee, dat zei ik al.
Ik probeerde met de ‘oude’ abo en ook met de Hussel voordat ik deze vraag had gepost. De optie is in allebei de gevallen kiesbaar, alleen gaat de “Dit gaat je betalen” bedrag omhoog (d.w.z. geen korting o.i.d.)


KPN? Iets?

 


Hoi @Scottrick . Momenteel kan ik helaas niks inzien. Alles is stuk hier.

Kun je maandag een seintje geven in dit topic? Dan kan ik vast meer voor je betekenen.


Hoi @Scottrick . Momenteel kan ik helaas niks inzien. Alles is stuk hier.

Kun je maandag een seintje geven in dit topic? Dan kan ik vast meer voor je betekenen.


Hallo @Erwin_ bij deze je seintje :slight_smile:


Hoi @Scottrick . Klopt het dat het contract niet op jouw naam staat? Zo ja, zou je dan ook het IBAN nummer in je profiel willen zetten als verificiatie?

 

 


Hallo @Erwin_  - profiel aangepast.


Leuk je even gesproken te hebben, @Scottrick .  Via een andere route heb ik je abonnement nu omgezet naar 100/10. 

Trek je rond augustus even aan de bel? Dan kan ik het weer voor je uitzetten.


Leuk je even gesproken te hebben, @Scottrick .  Via een andere route heb ik je abonnement nu omgezet naar 100/10. 

Trek je rond augustus even aan de bel? Dan kan ik het weer voor je uitzetten.


Perfect geregeld @Erwin_ , bedankt!


Hallo @Erwin_

Heb je voor mij een indicatie van wanneer dit ingaat? Ik heb vrij direct een bevestigingsmail gehad, met daarin de tekst dat ik “nog een e-mail van ons met extra informatie over uw wijziging“ zal ontvangen, maar een 2e email heb ik (nog) niet ontvangen en mijn verbinding staat nog steeds op 50/5.

 


Het lijkt er op dat die order is vastgelopen. Jij maakt gebruik van Pairbonding toch? Klopt mijn aanname dat je een v10 in gebruik hebt?


Het lijkt er op dat die order is vastgelopen. Jij maakt gebruik van Pairbonding toch? Klopt mijn aanname dat je een v10 in gebruik hebt?


Klopt, pairbonding + V10.


@Erwin_ - kan het iets te maken hebben met het feit dat ik enkele dagen geleden overstapte van mijn oude internet abo naar de nieuwe hussel 50/5? ik dacht namelijk dat dat de mogelijke reden was voor het niet kunnen activeren van de upgrade-actie (maar dat werkte dus ook niet).


Dit ga ik uitzoeken. Als jij succesvol naar hussel bent omgezet zou je sinds een paar dagen op KPN lijn technologie moeten zitten. Het zou kunnen dat dat toen niet goed gegaan is en dat we daarom nu tegen dit probleem aanlopen. Dit is allemaal speculatie.

Ik ga een ticket aanmaken.


Ik weet niet precies wat je bedoelt met “KPN lijn technologie”… Wij hebben al heel lang KPN-internet 50/5 met pair-bonding en een v10... 5 dagen geleden de abo aangepast in hussel 50/5 en dat was ook vrij direct in MijnKPN zichtbaar.


Binnen 3 werkdagen wordt dit ticket opgepakt. Ik verwacht dat ze contact met jou gaan zoeken. (of ze lossen het achter de schermen op).

Laat je mijn vrijdag weten of jouw upgrade actief is?


Binnen 3 werkdagen wordt dit ticket opgepakt. Ik verwacht dat ze contact met jou gaan zoeken. (of ze lossen het achter de schermen op).

Laat je mijn vrijdag weten of jouw upgrade actief is?

 

Zal ik doen.


Excuus. Vergeet die therorie van mij maar ;-)  Ik was even in de veronderstelling dat je bij Telfort vandaan kwam, vandaar. 


@Erwin_Het is donderdag en ik heb gisteren een bericht ontvangen waarin staat dat KPN het nog aan het uitzoeken is. Wat ik ook zie is dat het een “wijziging” in mijn huidige abo zou zijn, maar met een nieuwe contracteindedatum in mei 2022. Ik begrijp niet waarom een upgrade van Hussel 50 naar Hussel 100 een contractverlenging van een jaar inhoudt - want dat zou sowieso eens per maand moeten kunnen… is dit onderdeel van het probleem met de wijziging?


@Scottrick Omdat ik je een korting heb gegeven, wordt je contract een jaar verlengd. Excuus dat ik daar niks over gezegd heb. Omdat dit een -nood breekt wet- handeling van mij was, gaan we jou niet houden aan een jaarcontract. Mocht je dus bij ons wegwillen kun je dat bij mij doorgeven. (maand opzegtermijn)

Wat die order betreft, ik heb nog geen idee wat er precies mis is. We zullen moeten afwachten wat de backoffice hiermee gaat doen :-(


Goed, dan wachten we ff af. Ik ben sowieso van plan KPN-klant te blijven en/maar zodra glasvezel in mijn wijk beschikbaar komt wil ik zonder problemen kunnen overstappen…


@Erwin_- net door KPN gebeld: het probleem zou liggen aan de capaciteit van de wijkcentrale, waar een fysieke uitbreiding moet plaatsvinden zodat wij administratief overgezet kunnen worden (ik geloof dat het een VLAN capaciteitsprobleem is). Tijdindicatie is 72 uur. Ze zijn er iig mee bezig :slight_smile:


Aah. Dat verklaart de issues waar we tegenaan liepen. Ik hoop dat er nog plek is in de wijkcentrale.