Skip to main content

Op maandag 20 juli 2020 heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van KPN. 

Deze had mij heel goed geholpen. Daardoor is het duidelijk dat mijn ontvangst qua wifi dramatisch is. Mij werd geadviseerd om versterkers aan te schaffen. Ik kreeg een link om deze te bestellen. Dit zou absoluut kosteloos zijn, daar dit onder de service zou vallen. 

Helaas werkte bij beide (medewerkster KPN en mij) de link niet. 

Ik heb de link tot heden geprobeerd, maar zonder resultaat. 

Uiteindelijk middels de site de testen opnieuw gedaan en wederom kwam ik uit op de versterkers. 

Op zich goed, maar ik kon niet anders dan toestemming geven voor het aankoopbedrag van 149,00 euro. Ik hoop dat deze kosten niet worden doorgevoerd, daar ik ervan uit ga dat dit onder de service valt. 

Ik hoor het heel graag. 

 

M.v.g Cora

Hoi @Cora Som, welkom hier. 

Ik lees dat mijn collega aangaf dat je gratis versterkers kon aanschaffen. Alleen de link werkte niet, dus nu zijn ze gewoon besteld? En welke link werkt niet? Kun je die sturen? 

Ook wil ik graag meekijken, zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag weer van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee en ga ik eens uitzoeken hoe het allemaal zit. 


Ik ga er van uit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.