Skip to main content

Op 23 december vorig jaar ben ik benaderd door KPN Netwerk om glasvezel aan te laten sluiten, wat ik graag wilde. De monteur zou op 14 januari langs komen, maar kwam niet opdagen. Vervolgens begon de serie van berichten zonder enige vooruitgang. Contact is niet te krijgen, ik had met mijn internetprovider (online.nl) al een abonnement afgesloten en krijg om de maand ongeveer een mailtje waarin zij aangeven dat ze vanuit KPN het bericht hebben gekregen dat het niet lukt om het glasvezel op te leveren. 

 

Ik begrijp best dat het niet van vandaag op morgen geregeld kan worden, maar er is geen enkel initiatief vanuit KPN. Ik heb meerdere terugbelverzoeken en klachten ingediend over de gang van zaken, waarop ik iedere keer het identieke mailtje terug krijg, waarin staat:

 

"Onze excuses voor onze late reactie op uw bericht, door de drukte hebben wij deze nu pas in behandeling kunnen nemen. Het spijt ons om te horen dat er nog geen contact is geweest! Wij hebben uw bericht direct doorgestuurd naar onze aannemer in uw regio, met daarbij het verzoek u spoedig te benaderen voor een afspraak.”

 

Wederom, zonder enige vorm van contact. Aan het eind van het kalenderjaar stopt mijn provider met het leveren van internet anders dan glasvezel. Gegeven het tempo tot nu toe, vraag ik mij af of dit gaat lukken. Graag zou ik een keer contact krijgen met iemand die hier wel wat in kan regelen.

 

 

 

 

 

Hallo @CasvU , je reageert hier als klant van provider Online.nl op een forum van provider KPN en KPN, als provider, kan hier dus niets voor je betekenen.

www.kpnnetwerk.nl is verantwoordelijk voor de infrastructuur en bij hen kun je terecht voor je vragen en bij online.nl, je provider, natuurlijk.

Succes.