Skip to main content

In oktober 2021 komt een schouwer langs om de aansluitsituatie bij mij te bekijken. Op basis van het schouwrapport (3 foto's) geeft Team KPN Netwerk in januari 2022 groen ligt om de glasvezelkabel bij ons aan te sluiten op 3 februari. Prima dachten wij. Maar, nee. Kabelaanlegger Circet weigert het te doen omdat het te moeilijk is. Na tig keer bellen met de onderaannemer van KNP Netwerk (Circet) in Tilburg krijgen we te horen dat er opnieuw geschouwd moet worden. “U bent over 4 weken aan de beurt. Belt u ons niet, wij bellen u" krijg ik op 7 maart te horen wanneer ik voor de zoveelste keer bel. EnCircet...KPN Netwerk hult zich in stilte en is via geen enkel nummer of mailadres te bereiken. Wat kan ik als KPN klant doen?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

U kunt niet meer doen dan wachten ben ik bang. Hier bent u bij kpn de provider en die heeft niets met aanleg van glasvezel.  Daarvoor moet u echt bij kpnnetwerk zijn. Die zijn zo druk bezig met de uitrol in Nederland dat de wachttijden behoorlijk op kunnen lopen. Tel daarbij op het landelijke personeelstekorten nog maar bij. Enigzins druk op de ketel houden.  Meer kan je niet doen.


Hoi @FCWillem, welkom hier!

Jammer dat de aanleg van je glasvezelverbinding langer duurt. Wat Joep hierboven aangeeft klopt. Dit forum is van KPN als internetprovider. Wij zorgen voor het signaal op de lijn en jouw abonnement. Echter moet eerst de glasvezelverbinding klaar voor gebruik zijn. KPN Netwerk gaat over alles rondom de aanleg en beheer van de glasvezelverbinding. Je kunt op hun website de status van de aanleg opzoeken door je postcode en huisnummer in te vullen.

Als je er niet uit komt of toch nog vragen over hebt, raad ik je aan om contact op te nemen met KPN Netwerk. Ik hoop dat je verbinding snel klaar voor gebruik is.