Skip to main content

Sinds 3 februari is een glasvezelpunt aangelegd, inclusief werkend signaal in de woning. 1 maand later zijn de werkzaamheden nog niet afgemeld door KPN Netwerk. Totaal geen communicatie hierover. KPN Provider verkoopt mij op 3 februari een glasvezel-abonnement waarvan ze niet weten wanneer het ingaat want zijn afhankelijk van de afmelding door KPN Netwerk. Totaal geen communicatie hierover. Verwijzen wel constant naar elkaar. Veel ondeskundigheid bij KPN Provider. Hardware (zgn omvormer) moet volgens KPN Provider door KPN Netwerk worden geplaatst. Omgekeerd beweerd KPN Netwerk hetzelfde. Hoogtepunt is de melding van KPN Provider dat de aansluiting zelf kan worden uitgevoerd. Dus de omvormer (zgn switch) monteren en de patch in de KPN hoofdcentrale uitvoeren 🙂. Heeft iemand een uitweg uit deze doolhof ?

Welkom op ons forum, @van galen, goed dat je ons gevonden hebt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wilt. Laten we in ieder geval voorop stellen dat het niet de bedoeling is dat jij zelf de omvormer monteert, dat moet door een monteur gebeuren. De mededeling dat je dit zelf maar moet doen, slaat dan ook volledig de plank mis. Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk zaak om te kijken wanneer er dan een monteur langs kan komen om de verbinding te realiseren. Ik kijk dit graag voor je na. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Goedemorgen Denise, dank voor je reactie. De gevraagde gegevens zijn in mijn profiel aangevuld. Er is nu een datum in maart waarop KPN Provider mijn bestelling gereedmaakt. Met als statusbericht in Mijn KPN dat op die dag de aansluiting zelf moet worden uitgevoerd. Mijn poging mislukt om t.b.v. die datum zelf een KPN Provider monteur te boeken, omdat de werkzaamheden niet zijn afgemeld door KPN Netwerk. Op advies van KPN Provider bij KPN Netwerk geïnformeerd wanneer er wordt afgemeld. Op dat telefonisch antwoord van de projectleider wacht ik nog steeds. We zitten vast in een “loop”.


Bedankt voor het invullen van jouw profiel, @van galen. Ik zie dat er gisteren een klacht is ingediend. Hierover is vanochtend telefonisch contact geweest. Ik zie dat er is afgesproken dat jij jouw klachtbehandelaar later vandaag terug belt om de klacht verder te bespreken. Het lijkt me goed om het contact via jouw klachtbehandelaar te laten lopen, zo voorkomen we dat we zaken dubbel gaan doen.


Dank voor je reactie.

De klachtbehandelaar is de benodigde informatie inclusief foto’s toegestuurd.