Vorig jaar is hier glasvezel voor kpn aangelegd, bij de aanmelding daarvan is er gevraagd waar de aansluiting moet komen, ik heb aangegeven op de plek waar de coax aansluiting zit. Enige tijd later is de boel aangelegd, maar in de meterkast, de monteur vertelde mij dat ze alleen maar aanleggen in de meterkast, maar dat kpn een oplossing heeft met een draadloze tv kast. Ok opgelost dacht ik, maar helaas bij het pakket wat ik binnenkreeg geen draadloze tv kast, dus maar gaan bellen, een medewerker wist mij te vertellen dat de nieuwe draadloze kastjes over een week zouden binnenkomen en hij zou regelen dat er gelijk 2 naar mij opgestuurd zouden worden, 2 weken later nog niets, dus maar weer gebeld, een dame vertelde mij dat ze vertraging hadden maar dat ze over een dag of 3 opgestuurd zouden worden. Enige weken nadat ik even in het buitenland had gezeten, nog niets ontvangen, dus weer bellen. Deze dame wist me te vertellen dat er helemaal niets toegezegd was en dat die kastjes alleen maar te koop zijn, nadat ik boos had opgehangen toch 2 weken later maar weer gebeld, de volgende dame wist me te vertellen dat ik die kastjes helemaal niet kan krijgen omdat ik daarvoor het verkeerde abonnement heb. Ondertussen zit ik met een kabel van 10 meter vanuit mijn meterkast naar mijn televisie, omdat kpn er een ongehoorde puinhoop van maakt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.