Skip to main content
Vraag

Aanleg glasvezel en eigen verbinding gaat niet goed

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

57 reacties

Ik snap dat jullie allemaal met een oplossing willen komen......maar echt....de enige oplossing is gewoon dat kpn nakomt wat ze toegezegd hebben....en tot die tijd zal ik alle mogelijkheden aanpakken om mijn verhaal mbt kpn te delen 

Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 2098 reacties
  • 31 maart 2023

Strak meterkastje! Wel zonde van Ziggo ðŸ˜…

Dit topic is al even gaande zeg. Soms gaan dingen niet helemaal zoals gewenst maar een klein beetje meebuigen kan ook helpen.

Het aanbod van de gratis monteur is toch een aanknopingspunt naar een oplossing? Bij mijn eerste aansluiting op glas kwam er een monteur voor het NT kastje aan te sluiten en die deed alles om de kabel netjes naar de woonkamer te krijgen vanuit de modem. Hoefde ik niets voor te betalen, ook niet voor de extra kabel om wat apparatuur bedraad aan te sluiten. Boven koos ik toen voor DVS en die heb ik uiteraard moeten betalen net als de switch die op voorraad in de bus lag. Beetje geven en een beetje nemen. En zoals eerder gezegd door anderen zijn de monteurs ook mensen die net wat harder rennen als ze waardering krijgen voor hun inspanning.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1310 reacties
  • 31 maart 2023

ach ziggo werkt prima totaal geen storingen en zit er nu sinds 2016 , glas komt hier niet in het gebouwd en adsl/e,d zijn hier niet alleen ziggo 

Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 2098 reacties
  • 31 maart 2023
Helemaal klaar met kpn schreef:

Ik snap dat jullie allemaal met een oplossing willen komen......maar echt....de enige oplossing is gewoon dat kpn nakomt wat ze toegezegd hebben....en tot die tijd zal ik alle mogelijkheden aanpakken om mijn verhaal mbt kpn te delen 

Ik vrees dat mensen vooral zien dat er een moderator zijn best doet om in redelijkheid tot een oplossing te komen. Pak nou dat aanbod aan en poog met de monteur op een nette manier naar de woonkamer te komen met een kabel. Is bij mij toen ook perfect gelukt.

Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 2098 reacties
  • 31 maart 2023
robinjoo1 schreef:

ach ziggo werkt prima totaal geen storingen en zit er nu sinds 2016 , glas komt hier niet in het gebouwd en adsl/e,d zijn hier niet alleen ziggo 

Was ook maar wat plagen haha. Soms is Ziggo de enige redelijke optie voor mensen. Belangrijk is vooral dat er wat te kiezen valt voor mensen want dat zorgt voor een goede prijs versus kwaliteit. Ik kan gelukkig wel kiezen en ben zeer blij met glasvezel dat echt een prima verbinding is. Voor anderen is Ziggo de beste optie.

Roos....ik heb geen idee wat die monteur daar mee bedoeld heeft ....wat ik weet dat ik op het online aanvraag formulier moest invullen waar ik de aansluiting wilde.....en dat was dus duidelijk niet in de meterkast......is het dan zo raar dat het enige wat ik verlang is dat ze nakomen wat er afgesproken is?

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1310 reacties
  • 1 april 2023

heb je deze afspraken ook ergens op papier staan ?