Skip to main content

Beste KPN ,

Afgelopen November ben ik door julie verleid om een glasvezelabbo bij jullie te nemen want het pand word snel aangesloten …… Vandaag 27 maart 5 maanden verder , 27 keer gebeld met energycare die als beleid hebben de telefoon niet op te nemen maar je wel standaard exact 10 minuten als eerstvolgende laten hangen aan de lijn en dan gaat ie over en bij 11 minuten en 20 seconden word je weggedrukt dat is 25 keer van de 27 keer het geval geweest . De ene keer dat ik ze wel te pakken heb gekregen kwam er een monteur langs en die heeft even om zich heen gekeken en geconcludeerd dat ie een ladder nodig had en dus had ik pech en moest ik bellen voor een nieuwe afspraak …. deze monteur is ergens in februari geweest . Dus weer tig telefoontjes verder heb ik weer iemand gesproken die blijkbaar per ongeluk de telefoon op nam en die vertelde dat de monteur mij ging bellen en op dat telefoontje zit ik nu te wachten (alweer een week of 4 a 5 ) . Ik hoor dat ik niet de enige ben met dit probleem in het gebouw  en ook zeker niet de enige ben uberhaupt die baalt van deze service (0,0) van energycare .Ik heb er dus ook geen vertrouwen meer in dat ik in 2023 nog internet ga krijgen want ik betaal tenslotte nu 37,50 voor een simkaart voor prepaid internet en dat is kwalitatief niet erg best . De naam KPN stond naar mijn idee voor stabiliteit en kwaliteit en ben ook heel erg geschrokken dat dat dus helemaal niet meer zo is .. en als dat nog wel zo is dan is het heel jammer dat het bedrijf energycare jullie heel veel klanten gaan kosten op deze manier .

 

Hallo @Pesch ik weet niet wie energycare is, misschien een onderaannemer die voor KPN Netwerk werkt, wie zal het zeggen.

Maar in dit geval kun je het beste met www.kpnnetwerk.nl contact opnemen. Zij zijn in 1e instantie verantwoordelijk voor de infrastructuur.

Bij genoemde website kun je via je postcode/huisnummer de status volgen en een abonnement nemen op een gratis nieuwsbrief die je op de hoogte houdt.

Zie hieronder een link waarin het traject van de glasvezelaanleg beschreven wordt:

Glasvezelaanleg bij KPN: Hoe werkt het? | KPN Community

Succes


Jan D ik weet het idd maar KPN daar ben ik klant van en daarom leg ik nu mijn klacht bij KPN want je snapt dat de route langs kpn netwerk < onderaannemer en daarna nog een onderaannemer al af gebeld is door mij maar zoals je ziet kastje , muur , monteur die niks weet en daarna weer muur en nu weer kastje ………. bijna 6 maanden aan het wachten op aansluiting van provider KPN en KPN moet bij zichzelf nagaan of 3 niet competente onderaannemers nou wel handig is om hun klanten daar aan over te leveren zoals in dit geval . 

ps. energycare is idd een onderaannemer waar energy voor staat weet ik niet want de monteur straalde het tegenovergestelde uit en  care staat waarschijnlijk voor het feit dat ze alleen geven om het geld wat ze betaald krijgen van kpn 


Hallo @Pesch ik wil je als medeforumlid uiteraard niet van het kastje naar de muur sturen, maar zolang als jij geen glas-aansluiting in huis hebt kan KPN, de provider, waar dit forum bij hoort, hier helaas niets mee. Jij hebt als klant ook niets met welke onderaannemer dan ook te maken, alleen maar met www.kpnnetwerk.nl en zij moeten het verder aansturen. Mooier kan ik het niet maken voor je.

Heb je toevallig ook familie in Apeldoorn wonen, de beide families Pesch die in Apeldoorn wonen ken ik nog uit de tijd dat ze klant waren bij de garage waar ik toentertijd werkte. Gewoon een vraag uit belangstelling.

Succes

 


Hallo @Pesch, wat een toestand. De aanleg van glasvezel wordt gedaan via KPN Netwerk. Ik kan me echter goed voorstellen dat jij je bij ons (provider KPN) meldt. Ik heb dan ook een melding gemaakt voor onze orderafdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en vervolgens schakelen met KPN Netwerk om de aanleg alsnog gedaan te krijgen.