Skip to main content

KPN belki de Hollanda'nın en iyisidir. Ama bu kadar saçma müşteri hizmetleri görmedim. E-posta 3 gündür yanıt yok.

Ben bir KPN müşterisiyim. İlk sözleşme imzaladığımda fiber istediğimi söyledim. Sokağımdaki tüm evlere fiber optik kablo çekildi. Evde değilim. Ve 3 gündür e-postaya cevap yok. 

Wat was de vraag ook alweer?


KPN heeft normaal helemaal geen mogelijkheid om hun een email te sturen. Waarnaartoe heb je die email gestuurd?


Ik ben 3 of 4 maanden geleden kpn-klant geworden. Ik wilde een glasvezelkabelverbinding voor mijn internet thuis. Op 2 huizen na zijn alle huizen in mijn straat voorzien van glasvezelkabels.

Ik heb een e-mail gestuurd naar dit adres. 

support@kpnnetwerk.nl

Ze zeiden geïnteresseerd te zijn. Maar er is geen positieve ontwikkeling. En de aanleg van glasvezelkabels in mijn straat is klaar. Ik heb geen kabel in huis.


Ah, op die fiets. Dan bent je hier aan het verkeerde adres. Dit forum is van de provider KPN. Die komt eerst in beeld zodra glasvezel aangelegd is. Hiervoor (voor de aanleg) is KPN Netwerk verantwoordelijk. Een ander bedrijf, waar je dus ook (terecht) het mail naartoe gestuurd hebt. Misschien moet je hun eens bellen. Voor telefoonnummer en andere contactinformatie zie https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

 


Bedankt