Skip to main content

Goede middag

De gemeente Vlissingen heeft voor jaren terug da straat opnieuw aangelegd en de stoepen.Nu is Delta begonnen met glasvezel aan te leggen stoep open en weer dichtgemaakt redelijk goed,dan kom kpn maak de stoep weer open glasvezel er in stoep weer dicht gegooid.Gisteren komt kpn de glasvezel zoeken dus stoep weer open glasvezel gevonden en naar mijn gevel gelegd stoep weer dicht gegooit,en nu moet de kabel weer naar binnen dus als kpn komt weer alles open maken en weer dicht gooien onbegrijpelijk dat dit zo werkt waarom niet gelijk en alles in delen als je nu naar de stoep kijkt is al het werk wat de gemeente gedaan heeft is dit alles weggegooit geld

Met vriendelijke groeten

l.p van Lomwel

 

*Admin: Afgesplitst van originele topic

Hallo @lvlomwel 

 

Dat moet je bij je gemeente navragen, die geven de toestemming, die zouden er ook op moeten toezien dat de straat en stoep daarna weer netjes achtergelaten wordt, als je jouw gemeente daar op attendeert helpt dat vaak wel.

Bij ons ging het jaren geleden dan beter, tijdens aanleggen glasvezel werd het ook gelijk het huis ingebracht en de stoep werd ook heel netjes dichtgemaakt.


Is zowel Delta als ook KPN bij u in de buurt tegelijk bezig om glasvezel aan te leggen?

Dat zijn concurrenten van elkaar. Die werken niet samen. Dat lijkt me logisch...


Delta en KPN maken allebei van een eigen netwerk gebruik. Ik kan me voorstellen dat het wat vreemd overkomt dat 2 partijen allebei een eigen netwerk aanleggen maar als jouw gemeentebestuur toestemming geeft aan zowel Delta als KPN, dan is dit een gevolg daarvan. 

Voor vragen en opmerkingen over de aanleg van glasvezel via KPN, kun je terecht bij KPN NetwerkÂ