Skip to main content

Ik keek op mijn bestellingstatus en zag nog steeds staan dat ik toestemming moest geven maar dit had ik al gedaan dus ik ging kijken of er in m’n straat al glasvezel was aangelegd nou kreeg ik dit te zien betekent dit dat ik contact moet opnemen met mijn wooncorporatie of naar mijn huismeester moet gaan dat hun toestemming moeten geven 

 

Hallo @Agathe1980 ,

Klopt, de verhuurder van jouw woning moet de toestemming verlenen. Dus het is handig als je contact opneemt met de verhuurder (de woningcorporatie) en daar gaat navragen of zij ermee bezig zijn of anders dat willen regelen.  


Hallo @Agathe1980 ,

Klopt, de verhuurder van jouw woning moet de toestemming verlenen. Dus het is handig als je contact opneemt met de verhuurder (de woningcorporatie) en daar gaat navragen of zij ermee bezig zijn of anders dat willen regelen.  

Dit lijkt me ook het verstandigst.   Vermoedelijk is er al wel contact geweest tussen KPNNetwerk en de woningcorporatie alleen nog geen duidelijkheid. 


Heb contact gehad met de wooncorporatie en er is idd contact geweest alleen samen besloten het later pas te doen ivm werkzaamheden in de straat en dan kan alles in 1 keer gedaan worden maar dat het geen probleem zou zijn dan verloopt het nu voorlopig nog even via de kabel en zodra de glasvezel in de straat word aangelegd word alles doorgetrokken het appartementencomplex in. Dank jullie wel voor de antwoorden.


... besloten het later pas te doen ...

Tja... van uitstel komt afstel zeggen ze wel eens... het zou mijn keuze niet wezen. Maar goed...


Ik heb geen keus als de wooncorporatie nog geen groen licht geeft ik woon in een appartementencomplex dus zonder de kabels in de grond ken het ook niet doorgetrokken worden naar mijn appartement, kpn en de wooncorporatie zijn met mekaar in gesprek en zijn tot een akkoord gekomen het te doen zodra de bezigheden in de straat plaatsvinden tot die tijd gewoon via de kabel 


Ik heb geen keus als de wooncorporatie nog geen groen licht geeft ik woon in een appartementencomplex dus zonder de kabels in de grond ken het ook niet doorgetrokken worden naar mijn appartement, kpn en de wooncorporatie zijn met mekaar in gesprek en zijn tot een akkoord gekomen het te doen zodra de bezigheden in de straat plaatsvinden tot die tijd gewoon via de kabel 

Tja, ik snap die logistieke keuze wel.   Wel jammer voor jou. 

Heb je nu trouwens wél KPN diensten via koper?  Of zit je bij een andere provider?