Skip to main content

Goedenavond,

De Gemeente Woerden heeft aan Open Dutch Fiber opdracht gegeven om een glasvezelnetwerk aan te leggen. Op ons adres is inmiddels de glasvezelkabel tot de voordeur aangelegd. In februari 2023 zou het netwerk opgeleverd worden.

De bewoners zijn op de hoogte gesteld via T-Mobile. T-Mobile staat ook vermeld op de website van Open Dutch Fiber.

Ik ben benieuwd of KPN ook dit netwerk gaat participeren, om zodoende niet te hoeven overstappen naar T-Mobile.

Groet,

Teun de Bruin

Goedenavond,

De Gemeente Woerden heeft aan Open Dutch Fiber opdracht gegeven om een glasvezelnetwerk aan te leggen. Op ons adres is inmiddels de glasvezelkabel tot de voordeur aangelegd. In februari 2023 zou het netwerk opgeleverd worden.

De bewoners zijn op de hoogte gesteld via T-Mobile. T-Mobile staat ook vermeld op de website van Open Dutch Fiber.

Ik ben benieuwd of KPN ook dit netwerk gaat participeren, om zodoende niet te hoeven overstappen naar T-Mobile.

Groet,

Teun de Bruin


Nee, je kunt met een niet-kpn glasvezel netwerk niet van kpn glasvezel gebruik maken, omdat de kpn ook niet toestaat dat t-mobile van hun netwerk gebruik mag maken. Maar dan blijf je toch bij de kpn met adsl? Er is niemand die je verplicht om “ergens” gebruik van te moeten maken en al helemaal niet van een- in de ogen van de kpn- “vreemd” glasvezelnetwerk…...


T-mobile heeft wel gave actie met 8 maanden korting. Dan kost 1 GB/s internet niet 45 euro maar 8 maanden 30. Voor tv was ook bepaalde actie, geen idee precies wat meer want was bij mijn tante 


@gensnet T-Mobile mag gewoon net als ieder ander gebruik maken van het KPN netwerk om zijn diensten te leveren, denk dat er meer aansluitingen over KPN gaan dan hun eigen netwerk, ook in Heerenveen mag T-Mobile leveren, willen is misschien een ander verhaal.

KPN levert inderdaad niet graag over andere netwerken dan die van hun zelf, er zijn een paar uitzonderingen, maar E-Fiber en/of T-Mobile vallen daar zeker niet onder.

@janwilnl, T-Mobile had veel gavere prijzen, 1Gb in combinatie met unlimited mobiel voor 50 euro, het uit en thuis 25 + 25 euro, maar ja er moet nu verdiend gaan worden sinds ze zijn overgenomen en los staan van T-Mobile Duitsland.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. de huisregels


Hoi @Maserati_Teun en welkom hier op ons forum :)

Ik durf zo niet te zeggen of wij ook via dit glasvezelnetwerk gaan leveren maar je zou dit na kunnen vragen bij KPN Netwerk. Verder klopt het wat @Doornekamp33 aangeeft, daar moet ik me bij aansluiten!