Skip to main content

via mijnaansluitingen.nl medio 2019 en begin 2020 dat ik een kpn aansluiting wil in onze nieuwbouwwoning. Nu wij op 1 mei verhuisd zijn, is er geen kpn aansluiting en bij informeren, lijkt kpn pas wakker te worden. Er volgt een schouw in week 20 en na de schouw wordt aangegeven dat waarschijnlijk in week 25 een aansluiting volgt. Ook de tijdelijk via evenwifi geboden internetoplossing voldoet met 2 thuisstuderende kids en zelf thuiswerken absoluut niet. Onder bijbetaling heeft evenwifi mij een andere oplossing gestuurd. KPN wil mijn abonnements kosten gedurende de 6 weken dat ik zonder glasvezel aansluiting zit niet stopzetten.
Ik ben jarenlang trouwe klant, maar overweeg nu overstap naar Ziggo die wel keurig tijdig een kabel in de woning heeft aangelegd!! Heeft iemand hier ervaring mee, wat zijn de oplossingsmogelijkheden?

Hallo @Lecram62, welkom! Wat ontzettend vervelend om te lezen.. In de regel is KPN NetwerkNL verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel. Wij, KPN klantenservice, kunnen dit niet versnellen. Wij kunnen eventueel wel regelen dat je een tussentijdse oplossing krijgt in de vorm van mobiel internet bundels op KPN mobiele telefoons. Ook eventueel teveel betaalde kosten worden achteraf normaliter vergoed. Heb jij al contact gehad met KPN NetwerkNL? Dat adviseer ik in dezen wel! Als ik nog iets voor je kan doen, wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


Hallo Marcia,

mijn postcode is ***. Ik heb ook contact gehad met KPN Netwerk. Het grote probleem dat ik heb is dat ik vind dat je klanten zo niet zo moeten behandelen. Al in januari heb ik gemeld dat er glasvezel moet komen op deze postcode huisnummer en het kpn klantenservice dan wel KPN Netwerk bekend Had kunnen zijn dat op het moment dat ik er ga wonen er niets is. Toch moet ik overal achteraan, terwijl ik verwacht dat KPN spontaan zich zelf meldt, oh sorry het is ons niet gelukt u op het moment van uw verhuizing aan te sluiten en de vraag te stellen wat heeft u nodig en u hoeft in de periode dat wij u geen diensten kunnen leveren geen abonnementskosten te betalen. Maar nee hoor de abonnementskosten worden gewoon automatisch afgeschreven. Verder wordt door de allervriendelijkste personen die ik aan de telefoon heb gehad heel vaak naar elkaar gewezen en gezegd nee wij zijn aparte organisaties. Dat helpt de klant niet verder!

groetjes

 

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik begrijp het helemaal. Ik zou hier ook niet op zitten wachten én ik zou er al helemaal niet zelf achteraan willen. Het vervelende is dat wij totaal niets kunnen doen aan de oplevering van KPN NetwerkNL. Het is absoluut wel zo dat onze communicatie hierover een stuk beter kan. Mijn excuses hiervoor. Op het pauzeren van het abonnement is ons systeem (nog) niet ingericht. Ik kan daarin dus helaas niets voor je betekenen. Wel kijken we achteraf natuurlijk naar compensatie.Â