Skip to main content

Al sinds 5 juni zijn ze bij ons bezig met de aanleg van glasvezel. Inmiddels is het 20 juli, nog steeds geen internet maar het meest frustrerend is de service van kpn, kpn netwerk, de backoffice en zelfs de klachtenservice:

 

Het verhaal:

De monteur kreeg de glasvezel niet door de straat opgevoerd naar het eindpunt, hij gaf aan dat de straat open moest.

 

Als ik kpn bel dan zeggen ze dat de aannemer mij moet terugbellen voor een nieuwe afspraak. Dit duurt nu al bijna 8 weken en steeds weer krijgen we hetzelfde advies: gewoon wachten.

 

Wat nu? Toch switchen naar ziggo?

Dit allemaal na onze verhuizing. Waarbij we mails krijgen met: U hoeft zich geen zorgen te maken over uw verhuizing wij regelen alles voor u! 


O gezien de vakantietijd en het tekort aan mensen zal dit niet 1,2,3 uitgevoerd gaan worden ben ik bang. Hoe heb je nu een aansluiting?


Momenteel helaas helemaal geen aansluiting, ze zeggen dat het koper internet niet meer beschikbaar is.

We hebben nu een noodpakket maar werkt natuurlijk helemaal niet goed :(


Wat ik noemde is echt de rede dat het allemaal niet lekker loopt.  Ik zou er geen tijd meer aan verspillen en naar Ziggo gaan. Al is het maar voor een jaar. Het levert je nu alleen maar stress op.


als nieuwe klant bij ziggo kan je een contract aangaan die je maandelijks kan opzeggen , moet je wel zeggen dat je geen korting wilt via telefonische klantenservice


Maar heb je contact met KPN of met KPNNetwerk? Die eerste kan je namelijk geen informatie verstrekken over de aanleg, de provider heeft dat namelijk niet. KPNNetwerk is het bedrijf waar je moet zijn.


Zoals anderen al zeggen: Ziggo als dat beschikbaar is. Anders heeft u met de kerst nog geen internet als u pech heeft...


Maar heb je contact met KPN of met KPNNetwerk? Die eerste kan je namelijk geen informatie verstrekken over de aanleg, de provider heeft dat namelijk niet. KPNNetwerk is het bedrijf waar je moet zijn.

Het contact is inderdaad met kpn netwerk. Ik krijg het nummer van de aannemer niet van hen. Zij zeggen dat de aannemer geprobeerd heeft om te bellen maar uiteraard heb ik geen gemiste oproepen.....


Wat ik noemde is echt de rede dat het allemaal niet lekker loopt.  Ik zou er geen tijd meer aan verspillen en naar Ziggo gaan. Al is het maar voor een jaar. Het levert je nu alleen maar stress op.

frustratie vooral 😉 De vorige bewoners hadden ook gewoon internet..... 


Zoals anderen al zeggen: Ziggo als dat beschikbaar is. Anders heeft u met de kerst nog geen internet als u pech heeft...

Hahaha met kerst!! 🤣🤣🤣 wat een hel


Zij zeggen dat de aannemer geprobeerd heeft om te bellen maar uiteraard heb ik geen gemiste oproepen.....

Misschien heeft de aannemer het nummer van de vorige bewoners omdat die zich toen misschien aangemeld hebben voor glasvezel. 


Zij zeggen dat de aannemer geprobeerd heeft om te bellen maar uiteraard heb ik geen gemiste oproepen.....

Misschien heeft de aannemer het nummer van de vorige bewoners omdat die zich toen misschien aangemeld hebben voor glasvezel. 

denk dat de aannemer lekker op vakantie is ;-)


Dat kan ook...


Hoi @Jazz89, wat een gedoe zeg om internet te krijgen. Ik begrijp dat het mis ging omdat de monteur de glaskabel niet naar binnen kreeg. Daarom moet nu de straat open. Alleen de aannemer laat niets van zich horen. Dat is wel balen. Zoals al vermeld ben ik van de provider. En kan ik hier verder weinig over zeggen. Bij KPN Netwerk ben je aan het juiste adres.  En hoop ik echt dat de aannemer snel een afspraak met je maakt zodat je niet meer aan het noodpakket vast zit. 


Hoi @Jazz89, wat een gedoe zeg om internet te krijgen. Ik begrijp dat het mis ging omdat de monteur de glaskabel niet naar binnen kreeg. Daarom moet nu de straat open. Alleen de aannemer laat niets van zich horen. Dat is wel balen. Zoals al vermeld ben ik van de provider. En kan ik hier verder weinig over zeggen. Bij KPN Netwerk ben je aan het juiste adres.  En hoop ik echt dat de aannemer snel een afspraak met je maakt zodat je niet meer aan het noodpakket vast zit. 

Hi Bart, ook vanuit KPN Netwerk een stroom aan klachten, de aannemers nemen helemaal geen contact op. Ze zeggen zelfs dat dit is geprobeerd, maar ik heb helemaal geen gemiste oproepen. 

 

Toch bijzonder dat KPN mails stuurt met u hoeft zich nergens zorgen over te maken tijdens uw verhuizing! 

 

Ik hoop dat jullie klachtencommissie wel netjes terug belt.


Ik snap heel goed dat je baalt. Maar ik heb begrepen dat de straat open moet voor de glasvezel. Dit is onverwachts, daardoor loopt het helaas wel anders. Dat is niet fijn. In ieder geval begrijp ik dat je een klacht hebt ingediend. Hoor graag als er contact is geweest. 


Afgelopen 8 augustus zou er bij ons thuis glasvezelkabel worden aangesloten.

De hele dag gewacht.

Kwam niemand, kreeg ook geen bericht van de monteur of kpn.

Nu 1x gebeld met kpn aannemer zou met mij een nieuwe afspraak maken. 

Nu 25 augustus en 3x gebeld en 3x30min aan de lijn gehangen.

Nog niks gehoord.

De kpn kastjes liggen nu al 4weken op de kast.

Begin er een beetje klaar mee te raken.

Goed begin met een nieuwe samenwerking tussen kpn en mij.


@Brian Bakker dat klinkt allemaal niet netjes. Normaalgesproken zou ik je vragen eerst contact op te nemen met de aannemer. Gezien je dit al geprobeerd hebt ben ik overgegaan tot het aanmaken van een ticket. 

De technische dienst kijkt binnen 3 werkdagen naar dit ticket. Hierbij zal worden gekeken wat er voor nodig is om toch actie in de tent te krijgen. Ik heb aangegeven dat je al zelf contact hebt opgenomen. Ik heb aangegeven dat de gewenste oplossing het installeren van het glasvezelpunt is. 

Wil je hier laten weten zodra je wat gehoord hebt hiervan?