Skip to main content

Momenteel heb ik een Alles in één Standaard abonnement met Spotify en ESPN voor € 85,99.
Daarnaast heb ik een mobiel abonnement van € 23,60.
Voor mijn vrouw (en eventueel ook voor de kinderen) wil ik een extra mobiel abonnement afsluiten en toen werd ik via jullie website erop gewezen dat ik het beste kon overstappen van Alles in één Standaard naar een Hussel abonnement.
Echter wordt dit opeens duurder tegen dezelfde diensten.
Kan er wat geregeld worden dat ik niets extra's betaal? Want anders is overstappen naar een andere provider voor internet en mobiel wellicht een slimmere optie voor mij.
Bij voorbaat dank voor een reactie.

Het gratis pluspakket is niet meer van toepassing op in het hussel abonnement maar wordt €6,99

Zeker wel gratis. Lees dit topic:

https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/husselvoordelen-combineer-en-krijg-meer-545339

Aangemaakt door een KPN medewerker. 

"Nieuw: Geniet van meer dan 25 extra zenders, meer films en nog meer series met het Pluspakket. Leuk voor jong en oud. Je krijgt van ons het Pluspakket gratis als je Internet, TV én Mobiel van KPN combineert."

Gratis? Ik heb de link doorgespit mij  niet duidelijk, ik moet het kunnen zien in mijn KPN overzicht staat het er niet ...

Dat komt omdat de programmeurs in India het nog niet ingepast hebben in MijnKPN. 

Ik heb een reactie geplaatst in de link op de juiste forum deel en een paar standpunten aangekaart, ga even afwachten wat er uit komt tot op heden is het mij niet duidelijk en afwachten op KPN medewerker wat die te zeggen heeft.

Komen de programmeurs uit India vandaar de onduidelijkheid en het gehussel onderling de taal zal  wel lastig wezen 😀