Skip to main content

Ik wil mijn abonnement aanpassen, van Internet+TV Thuis Instap naar Hussel Internet 100 Mbit/s. Ik heb dit via de computer en via de app geprobeerd te doen, echter krijg ik steeds een melding dat er een storing is. En dat ik het later nog eens moet proberen. Dit diverse keren gedaan, zonder goed resultaat.

Ik mijn abonnement niet wijzigen. Krijg melding: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Wil je Hussel Internet of wil je Hussel Internet + TV ?

Maar goed. Op zondag? Bel morgen even naar de helpdesk. Dat vind ik het makkelijkst altijd.

Maa t/m vrij 08:00 - 20:00; zat 09:00 - 17:00
Gratis nr. 0800-0402


Waarom zou dit niet op zondag kunnen, digitaal kan toch 24/7? En ja ik wil pakket Hussel internet  met TV. Echter er is geen andere keuze mogelijkheid. Bij bevestigen komt dan te staan wat ik er nog allemaal bij heb, TV ontvanger, Videoland, Pluspakket, extra ontvanger enz. Dus eigenlijk alles hetzelfde, echter wat sneller internet. En bellen naar de helpdesk ga ik niet doen, zeker niet onder werktijd/pauze. Zo veel tijd heb ik niet… hun wel...


Hallo @AvdBraak de helpdesk is 24/7 bereikbaar voor storingen, voor hetgeen jij wilt kun je ze morgen onder werktijd weer bellen, maar je kunt ook altijd Twitteren of Facebooken naar KPN.

 


Bellen onder werktijd is geen doen. Zou ik haast een snipperdag voor moeten nemen. Duurt mega lang voordat ik iemand kan spreken. 


Bellen onder werktijd is geen doen. Zou ik haast een snipperdag voor moeten nemen. Duurt mega lang voordat ik iemand kan spreken. 

Hallo @AvdBraak dan bel je toch buiten jouw werktijd.


Nee, dan nog lang wachten voordat ik iemand aan de telefoon krijg. Moet gewoon digitaal kunnen. Of naar een andere provider gaan. Altijd gedoe met KPN


Ik vind zondag onlogisch. Maar mogelijk omdat ik nu 59 ben… 😉

Lang wachten aan de telefoon? Ik leg 'm op speaker naast me en doe gewoon wat ik op dat moment doe.

Hopelijk lukt het morgen alsnog digitaal. 


Haha, ik ben zestig. Wat heeft leeftijd er mee te maken? We leven in 2022. Ik ga maandagochtend eerst digitaal proberen, wanneer het nog niet lukt ga ik bellen. Duurt het lang, dan zeg ik mijjn abonnement op en stap over naar een andere provider.  Ik heb er nu genoeg van, ieder keer wel iets. Providers genoeg, ook voordelige. Ik ben niet getrouwd met KPN.


Hallo @AvdBraak je kunt KPN ook bereiken via Twitter of Facebook, dat is digitaal, maar die ogelijkheden had ik al eerder genoemd,maar daar reageerde je (nog) n iet op.

 


Ja klopt, inderdaad. Ik ga daar even proberen. Bedankt voor de tip Jan.

 


Hi @AvdBraak, is het uiteindelijk gelukt om de wijziging doorgevoerd te krijgen? 🙂


Ja, het is uiteindelijk, na een uur telefoon gelukt.  


Ah heel fijn! Dan was dit wel een hardnekkig probleem zeg, als ze er nog een uur mee bezig zijn geweest 🤔 Maar top dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling 😊


Ja, de KPN medewerken had hulp van zijn collega nodig. Opgelost nu. Maar wel vervelend, heeft bijna een uur gekost onder werktijd. 


Ja, de KPN medewerken had hulp van zijn collega nodig. Opgelost nu. Maar wel vervelend, heeft bijna een uur gekost onder werktijd. 

Dan werk je toch een uurtje gratis over.😉 @AvdBraakÂ