Skip to main content

Hallo, via mijn KPN (zowel via de PC als de APP) wil ik mijn abonnement aanpassen, (hoger internetsnelheid en 4K tv).

Alleen iedere keer wanneer ik de wijzigingen wil doorvoeren geeft die een foutmelding: wegens een technische probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

 

Wanneer wordt dit probleem opgelost, heb het al diverse keren geprobeerd.

 

 

Hoi @Daniel1410, welkom op het forum!
Vaak komt dit omdat er nog iets van een wijziging of bestelling in het systeem open staat. Herken je dit?

Als dat niet het geval is kijk ik natuurlijk graag even mee. 
Kun je je gegevens zo veel mogelijk invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
 


Hoi @Thomas ik heb al heel lang geen bestelling of wijziging gedaan. Dus dit klinkt niet bekend.Profiel is ingevuld 👍🏻


Bedankt voor je gegevens @Daniel1410, ik zie zo ook geen wijzigingen of rare dingen in het systeem.
Wel zie ik dat je een ouder pakket hebt, om de hogere snelheid en het 4K pakket te bestellen zal deze aangepast moeten worden naar een van de KPN Hussel abonnementen.
De handigste manier om dit te doen is telefonisch via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 


@Thomas wel raar dat dit niet gewoon via de site kan, dan hou ik namelijk mooi het overzicht bij het bestellen.


@Thomas wel raar dat dit niet gewoon via de site kan, dan hou ik namelijk mooi het overzicht bij het bestellen.

Hallo @Daniel1410 In MijnKPN kun je je bestelling mooi volgen, ook als je dat telefonisch geregeld hebt.

 


@Daniel1410 normaliter kan dit ook via je MijnKPN maar als dat niet werkt is het het handigst als een collega van mij even meekijkt. Dat kan ook via de chat trouwens via www.kpn.com/service. Dat is misschien wat overzichtelijker!