Skip to main content

Bij aanpassen van abonnement komt elke keer de kosten van vaste telefonie weer in de specificaties.

Ik ga dan weer betalen voor telefonie, terwijl dit bij mijn laatste verhuizing is aangepast door kpn.

2x contact opgenomen met kpn.

Beide keren niet kunnen helpen en beide keren zou ik terug gebeld worden.

Dus ik wacht nog!!!

Tot 30 april 2022 kan upgraden naar 100 Mbits/s zonder kosten, omdat ik al zolang klant ben.

lekkere cadeau op deze manier en terug bellen zoals beloofd kan de kpn schijnbaar ook niet!!!

Ben benieuwd of dit allemaal nog geregeld gaat worden voor 30april.

 

Dit probleem had ik ook al toen ik netflix erbij nam, toen werd ik snel geholpen.

 

los dit probleem blijvend op, zodat ik geen problemen meer heb in de toekomst om mijn abonnement aan te passen.

 

Wat voor abonnement heeft u? Een Hussel abonnement of een oudere versie?


Abonnement nog vanuit telfort. Internet-tv-telefoon.

na verhuizing heb ik aangegeven de vaste telefonie nooit te gebruiken.

kpn heeft dit erafgehaald en de kosten hiervoor ook.


Vandaag weer gebeld met kpn.

ze stelden voor om de snelheid te verhogen en na eenaantal dagen in beklag te gaan tegen de vaste telefoon kosten.

als kpn dit niet gewoon kan oplossen heb ik geen vertrouwen om dit te doen.

helpdesk kon niets meer voor me doen en weten ook niet of ik nog wel teruggebeld wordt.

lang leve de service van kpn!!!

kan alleen nog maar hopen dat bv een moderator of zoiets van kpn dit oppakt.


Abonnement nog vanuit telfort. Internet-tv-telefoon.

Was dat misschien een combipakket? Waarbij telefonie een vast onderdeel was? Dat is bij KPN ook zo. Bij oudere abonnementen is telefonie een vast onderdeel wat niet uitgeschakeld kan worden.

na verhuizing heb ik aangegeven de vaste telefonie nooit te gebruiken.

kpn heeft dit erafgehaald en de kosten hiervoor ook.

Ik vermoed dat het systeem van KPN bij elke wijziging terug grijpt op dat oude Telfort pakket.


Zou best kunnen zijn dat het systeem van kpn terug grijpt naar het oude telfort pakket.

Alleen snap ik niet dat ze dat niet aan kunnen passen en niemand weet wat ze moeten doen  om dit op te lossen.

Het ergste is dat er ook geen reactie komt van kpn, word nog steeds niet teruggebeld.

Weet jij wat te doen?


Er reageert hier vanzelf een KPN medewerker. Duurt vast niet lang meer. Ik hoop dat die het probleem oplost.


Hoi @E. T., welkom op ons forum!
Ik vrees dat ik hierin niet veel meer kan dan mijn telefonische collega's. Als je wilt kan ik natuurlijk wel even met je meekijken in het systeem. Misschien dat dat wat duidelijkheid geeft.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Heb mijn gegevens ingevuld,als je nog iets nodig hebt hoor ik het wel.


Bedankt voor je gegevens @E. T.. Ik heb meteen even meegekeken!
Op dit moment krijg je een lifetime-korting van €2.50 voor telefonie alleen wordt telefonie niet in rekening gebracht. Dat komt omdat we destijds niet alle Telfort abonnementen aan hadden kunnen/willen passen. Bij een wijziging van je abonnement zal je telefoonnummer dus wel in rekening gebracht gaan worden zoals het hoort.

Lang verhaal kort, je kunt er dus voor kiezen dit abonnement zo te houden maar bij elke wijziging zal telefonie in rekening gebracht gaan worden.


Korting krijgen voor iets wat niet in rekening gebracht word. Dat klinkt heel raar.


Dus elke keer als ik mijn abonnement wijzig moet ik weer betalen voor telefonie en ik heb niet een telefoon nummer!!!

Waarom kon het toen ik Netflix erbij nam wel aangepast worden?

 


Ik vermoed omdat Netflix niet een wijziging aan je abonnement is. Het is wel extra zuur dat je in deze knoop zit en de telefoon ook niet gebruikt. Ik kan me goed voorstellen dat je die op wilt zeggen. Helaas is dat bij de oude abonnementen Alles-in-een (zowel oude Telfort als oude KPN abonnementen) altijd inbegrepen.

Je zou wel je abonnement kunnen wijzigen naar een van de nieuwe Hussel abonnementen, die zijn een stuk flexibeler maar bij jouw abonnement betwijfel ik of dat goedkoper is.


Helaas is dat bij de oude abonnementen Alles-in-een (zowel oude Telfort als oude KPN abonnementen) altijd inbegrepen.

Zoals ik al zei dus: het kan eigenlijk helemaal niet. Het is een vast onderdeel van het pakket. Bij oudere KPN abonnementen ook niet. Mensen die telefonie dan toch echt stop willen zetten kunnen het abonnement aanpassen naar Hussel. Dan kan het wel.


Ga thuis overleggen om naar ander provider over te stappen als kpn zo stug blijft volhouden hier niets mee te doen.

Â