Skip to main content

Beste,

Ik heb 17 januari een Internet + TV glasvezel abonnement afgesloten voor een nieuwbouwwoning te Delft welke 4 februari wordt opgeleverd. Deze internet en tv verbinding zou 8 februari aangesloten worden volgens de bevestigingsmail en de extra informatie mail. Afgelopen vrijdag ontving ik een mail dat de startdatum van het abonnement is verplaatst naar 26 februari zonder enige context. Na gesproken te hebben met jullie klantenservice heeft de klantadviseur na intern overleggen opnieuw een nieuwe aanvraag voor een Internet + TV aansluiting gedaan omdat het niet mogelijk was om de aansluitdatum te vervroegen. In de eerste bevestigingsmail staat nu inderdaad dat de aansluiting zal plaatsvinden op 3 februari. Echter, ontvang ik nu weer een mail met extra informatie waarin staat dat de aansluitdatum nu nog later, 2 maart(!), is. 

 

Graag zou ik meer informatie willen ontvangen waarom het niet mogelijk is om op tijd de verbinding aan te sluiten ondanks het feit dat deze datum tijdens de online aanvraag wel beschikbaar was. Daarnaast is het essentieel om een internetverbinding te hebben vanaf 8 februari, omdat mijn partner en ik beiden thuis moeten werken. Wat is hiervoor de oplossing? 

 

Ik hoor het graag. 

Inmiddels is er contact geweest met klantenservice, aansluitdatum is terug op 26 februari gezet. 


Hi @Sjoerd_H, fijn dat ze de datum toch weer een stukje terug hebben kunnen zetten! Dat de 26e de eerstmogelijke datum is, zullen we niet kunnen veranderen, de uitgestelde datum zal een goede reden hebben. Aangezien het hier glasvezel betreft, zal de aansluiting door NetwerkNL niet eerder gerealiseerd kunnen worden en wij kunnen pas een signaal leveren als de lijn zelf er helemaal ligt tot aan het aansluitpunt in de woning.

Ik zie dat er door mijn collega's van de telefonische klantenservice meerdere malen geprobeerd is om een noodpakket aan te vragen, maar dat dit niet lukt doordat de order officieel gezien normaal verloopt. De leverdatum staat op de 26e en dat is het nog niet, dus de order is niet vertraagd, zo redeneert het systeem dat de aanvraag van zo'n noodpakket kan verwerken. Zou je hier op de 8e weer een bericht willen plaatsen? Hopelijk krijg ik dan meer voor elkaar omdat de datum die in de oorspronkelijke order staat, dan aan is gebroken en jullie nog niet aangesloten zullen zijn.Â