Skip to main content

Paar weken terug een KPN internet abonnement afgesloten waarvan de aansluitdatum 13 oktober 2022 is.  Tot op heden nog geen verdere bericht van KPN en ook geen installatiepakket ontvangen. 

 

Hoi @Umit123, welkom hier. 

Normaal hoor je deze uiterlijk 3 dagen voor aansluitdatum te ontvangen. Ik wil je aanraden even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meekijken en alsnog het pakket aanvragen voor je. 

Wil je liever via deze weg geholpen worden, dan kan dat natuurlijk ook. Wil je dan jouw profiel van gegevens voorzien? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 


Hallo Bart, 

Ik wil liever via deze weg geholpen worden en heb zojuist me profiel van gegevens voorzien. 
Zou je aub voor mij willen kijken wat de status van mijn bestelling is?

Gr, Umit


Bedankt. Ik ben dan gaan zoeken, maar ik kan helemaal geen aanvraag vinden voor een internetverbinding. Dat is wel vreemd natuurlijk. Heb jij misschien nog het ordernummer voor mij?


Jazeker! Het ordernummer is S2507334


Bedankt. Ik ben dan verder gaan zoeken. Helaas is de order geannuleerd. Ik kan de reden niet achterhalen en begrijp ook niet waarom jij daar niet over geïnformeerd bent. Excuses hiervoor. 

Ik wil je vragen om even te bellen met 0800-0402 omdat ik aanvraag er niet in kan zetten. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik nu niet weet wanneer je aangesloten kan worden. 


Oke dankje Bart. 

 


Ik zie dat het gelukt is een nieuwe bestelling te plaatsen. Deze staat nu goed in het systeem. Mocht je hier vragen over hebben, laat het dan vooral weten. 


Hallo Bart, 

Gisteren nadat ik van jou te horen kreeg dat mijn order was geannuleerd, heb ik meteen een nieuwe bestelling geplaatst. 

Ik heb niet met de klantenservice gebeld.
Zij zouden hoogstwaarschijnlijk ook gewoon een nieuwe order in het systeem zetten. 

Bedankt voor je hulp en ondersteuning in deze. 

 

Gr, Umit

 

 


Graag gedaan, Mocht je vragen hebben, dan hoor ik dat graag. 

Voor nu een fijn weekend gewenst. 


Dankje, jij ook een fijn weekend Bart.