Skip to main content

Op 31 juli 2023 heb ik een internet abonnement (1gbit/s) afgesloten. Ik ben een nieuwe klant en kom niet van een andere provider. Ik betrek mijn eerste woning op 19 augustus. Bij het afsluiten van het abonnement stond vermeld dat de verwachte aansluitdatum 10 augustus 2023 zou zijn. Dit kwam goed voor mij uit i.v.m. het betrekken van mijn eerste woning, daarnaast werk ik deels thuis. Dit betekent dat ik vanaf 19 augustus thuis werk en internet nodig heb. Nu heb ik vandaag een email ontvangen dat de aansluitdatum pas op maandag 4 september zal zijn.

Mijn vraag is nu als eerste, hoe kan het dat de aansluitdatum 3,5 week later ligt dan bij het afsluiten van het abonnement en mijn tweede vraag is, kan ik eerder het installatiepakket ontvangen en de aansluitdatum vervroegt worden zodat ik het internet kan gebruiken. 

@Mipa1703 vul je forumprofiel aan met je adres, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is


@Mipa1703 vul je forumprofiel aan met je adres, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Ja, ik heb mijn forumprofiel aangevuld.


Hoi @Mipa1703 . Ik zie een annulering.  Klopt het dat je er van af hebt gezien?


Hoi @Mipa1703 . Ik zie een annulering.  Klopt het dat je er van af hebt gezien?

Ja, klopt. Topic kan van mij part gesloten worden.