Skip to main content

Ik heb een abbonoment afgesloten bij jullie alleen er zou vandaag een monteur komen om alles te instaleren alleen aangezien ik nog niks binnen had heb ik die afgezegt alleen nu ik wel alles binnen heb heb ik het zelf aangesloten alleen nu zie ik dat de monteursafspraak is verzet naar 6 juli en dat mijn aansluitdatum nu ook 6 juli is kan dit ook gewoon vandaag ingaan aangezien de monteur eigelijk zou komen vandaag

Welkom op ons forum, @Jordy. S! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN. :green_heart: Jammer dat je het installatiepakket niet op tijd binnen had, waardoor je de monteursafspraak hebt moeten verplaatsen. Met het verplaatsen van de monteursafspraak is ook de aansluitdatum verplaatst. Doorgaans is het niet mogelijk om de aansluitdatum nog weer te vervroegen. Ik kan voor de zekerheid kijken wat de mogelijkheden zijn, maar ik kan niets beloven. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Bedankt voor de reactie heb het toegevoegt aan mijn profiel


Dag @Jordy. S, bedankt! Helaas gaat het ons nu niet meer lukken om de afspraak nog te vervroegen. :slight_frown:  Ook het annuleren van de afspraak met de monteur is geen optie; de aansluitdatum blijft dan gelijk. Gelukkig hoef je nog maar een dagje te wachten. :slight_smile: