Skip to main content

Zo te zien heeft KPN na anderhalf jaar nog steeds dezelfde problemen met beloftes maken en niet nakomen.

Het begon al met het aanprijzen van het glasvezel abonnement. Speciaal voor onze woonwijk was er een speciale actie aangezien dan iedereen in één keer omgezet kon worden. Ik helemaal enthousiast dus overstap gemaakt. Twee dagen erna overal op de nationale radio en tv, die aktie voor heel het land. Nou, wat een speciale actie voor de wijk was dat!

Afgelopen vrijdag zou dan eindelijk mijn glasvezel abonnement ingaan. Moest paar weken ervoor zelf bellen voor een monteursafspraak via 0800-0402. Die zou dezelfde dag (28-10-2022) langskomen om het aan te sluiten.

Die bewuste vrijdag 's morgens toch maar eens naar KPN gebeld aangezien ik geen bericht gekregen had over hoe laat de beste man zou komen om de zooi aan te sluiten. Nou, er was geen eens een monteur ingepland voor mijn adres. Dus dan maar zelf aan de slag en jawel hoor. Alarm lampje ook meteen rood, telefonisch was niks te regelen voor me. Automatisch wordt er een monteursafspraak gemaakt die maandag zou komen.

Maandag de monteur hier geweest, kon niks betekenen, want hij mag niet in de glasvezel aansluiting komen. Nog expliciet gevraagd of alles wel goed zat aangesloten waarop geantwoord werd dat hij het niet beter had gekund. Monteur zelf heeft wel alles wat die kon doen gedaan en gezorgd dat een andere monteur zou komen om de aansluiting zelf te checken. Ik moest wel de komende 4 uur thuis blijven, want binnen die tijd zou hij komen en dezelfde avond zou het nog gaan werken.

Nou, niks is minder waar!

Personeel in de callcenters zijn ook maar half ingelicht aangezien volgens de ene er geen monteur kan komen na 5 uur en de ander zegt dat de monteurs te druk zijn dus er een andere afspraak volgt.

Ze zouden nu dus aankomende donderdag tussen 8 en 9 komen.

Benieuwd of ze het dan wel opgelost krijgen maar na alle zanik die ik nu al heb gehad met KPN en nog geen eens 1 kbit heb gebruikt van mijn hele abonnement ga ik er vanuit dat ook donderdag weer iets niet goed gaat.

 

Een ding weet ik wel, compensatie voor deze ellende zou jullie zeer netjes staan!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @TheMechanicc. Welkom op het forum. Dat gaat niet zoals het hoort. 

Laten we bij het belangrijkste beginnen. Is de monteur vandaag langs geweest?

Ik hoor het graag van je!