Skip to main content

Hallo,

Ik ben bezig met het uitsluiten van glasvezel/wifi maar het lukt niet. Glasvezel doet het helaas niet iemand advies?

 

Hallo @Robertdv,

Brand op het glasvezelkastje wel het power en connection lampje steady? Of in het geval van oude glasvezel het power en glas lampje. 


Hallo Chrizziey,

Het power en ethernetlampje zijn groen. Ik heb de rode kabels bij rood gedaan, het klikt op het glasvezelkastje. Van de modem was de power knop en de wifi groen maar van het internet knippert die groen. 


Het power en ethernetlampje zijn groen. 

Aangezien er dus geen glas lampje is betekend het dat er geen signaal op de centrale zit. Nog even ter controle, de aansluitdatum ligt wel op vandaag of eerder? 

Zoja, Hiervoor kan je het beste even met 0800-0402 bellen, zij kunnen dan KPN Netwerk aansturen om het e.e.a. uit te gaan zoeken. 
 


Aansluiting staat op vandaag, ik had een smsje ontvangen. 

Nou ik heb dat nummer gebeld, ze zeiden dat een monteur moet langskomen om iets om te zetten. Gelukkig kan die pas woensdag😅

Wel handig zo'n doe het zelf pakket!

Bedankt voor je reactie!


Ochjee wat een gedoe, ze moeten in de centrale nog het e.e.a goed zetten inderdaad. Niet heel handig allermaal. Maak je gebruik van de overstapservice? Want kan je zolang nog je oude aansluiting blijven gebruiken. 


Ja, ik maak gebruik van overstapservice. Maar wel bijzonder hoe dat gaat. Gelukkig geen wereldprobleem😄


@Robertdv Welkom bij KPN. Sorry dat de start van je abonnement dan zo stroef verloopt, dat is uiteraard niet het uitgangspunt 😞 . Dat lijkt dan inderdaad een probleem met het signaal zelf wat Chrizziey ook opmerkt en ik ga er van uit dat de monteur dit morgen voor je kan oplossen! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten!