Skip to main content

Hoeveel vertrouwen moet ik nog hebben in Kpn netwerk. Zie nu in mijn Kpn dat mijn glasvezeldatum aansluiting mei is geworden, het jaartal is er maar niet bijgezet. Belachelijke zaak alles ligt in huis alleen signaal ontbreekt, hoelang kan het duren nu al meer dan een jaar.

Groet Jaap Versfeld

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

 

@jata waarom kaapt u een oud topic van een ander? 


Naar mijn mening gaat het allemaal om hetzelfde probleem, de vraag was of er ook iemand problemen had met aansluiting glasvezel. Snap dus niet waar je het over hebt. Gr.


En hoe lomp het misschien ook klinkt je bent hier aan het verkeerde adres. Klagen over het binnen aansluiten van je Glasvezelverbinding horen thuis bij KPN Netwerk en niet de provider KPN.

 

Alleen als je een glasvezelabonnement hebt afgesloten bij KPN en hier een bevestiging van hebt met een aansluitdatum en een afspraak met een monteur kan je hier klagen.


Bevestiging van aansluiten van het abb is door kpn netwerk sinds oktober 2021 al 6 keer veranderd. Vandaar


Hoi @jata, welkom op ons forum! Het enige wat ik vanaf hier zie is dat wij wachten op hun gereedmelding.
Helaas heb ik daar vanuit KPN weinig invloed op. Ik heb hier geen inzage in. Je kunt hierover echt het beste even contact opnemen met KPNNetwerk.


Wordt tijd dat kpn met betrouwbare partners in zee gaat, het is toch te gek dat je door kpn netwerk aan het lijntje wordt gehouden nu tot maart 2023 terwijl ik de kabel in huis heb. 


U heeft misschien de kabel in huis maar er is ook nog een andere kant aan die kabel. Misschien moet er nog wel een straatkast gebouwd worden of moet er nog apparatuur in. Er zijn geen vakmensen te vinden en er is groot chiptekort. Ze verplaatsen die datum echt niet als het niet nodig is.


Niet goed praten wat krom is, de hele straat heeft in okt 2021 tegelijk glasvezel gekregen maar bij mij was het signaal niet goed. Na 4 x datum verzet tot vorige maand, monteur geweest, kastje opnieuw aangesloten je raad het al na een jaar nog geen signaal. Waarschijnlijk een foute las nu oplevering maart 2023. Hoe gek kan je het maken.


Ja mooi verhaal, lekker klagen bij de netwerkbeheerder. Een provider kan je hier niet bij helpen. 


Niet goed praten wat krom is, de hele straat heeft in okt 2021 tegelijk glasvezel gekregen maar bij mij was het signaal niet goed. Na 4 x datum verzet tot vorige maand, monteur geweest, kastje opnieuw aangesloten je raad het al na een jaar nog geen signaal. Waarschijnlijk een foute las nu oplevering maart 2023. Hoe gek kan je het maken.

Heel vervelend @jata 

We leven hier echt wel met je mee. Maar de provider KPN kan hier niets aan doen. 

Je zult voor de oplossing toch echt moeten aankloppen bij KPNNetwerk. Dat is een ander bedrijf dan de provider KPN. 

 Je kunt hierover echt het beste even contact opnemen met KPNNetwerk.

Â