Skip to main content

Omschakeling internet aangevraagd naar glasvezel voor thuiswerken

Volgorde van verzette afspraken.

09-10-2020 aangevraagd

03-11-2020 verzet
27-11-2020 verzet
30-11-2020 verzet
05-02-2021 verzet
08-02-2021 

Wanneer komen jullie de gemaakte afspraken eens echt na, te veel mails van jullie gehad met niet nagekomen afspraken

Hoi @GsusChild . Welkom op het forum.

Gaat dit om de fysieke aanleg van glasvezel? Helaas is dat onderhevig aan allerlei variabelen, namelijk. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Dat gaat inderdaad om het doortrekken van de kabel

van buitenshuis naar binnenshuis.


Duidelijk. Dat deel ligt bij KPNNetwerk. Helaas heb ik daar geen invloed op.


En nu zelfs helemaal Geen internet/tv meer.

heb zelf idee dat ze ons al

overhebben gezet naar glasvezel terwijl dit niet eens actief is nog…

 

Fix it plz!!


Oei. Ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is. Houdt er rekening mee dat het forum verre van de ideale plek voor acute storingen is. Wij zijn hier niet 24/7 en reacties kunnen lang op zich laten wachten. 

Mijn advies is om 0800 0402 te bellen. (gratis)

Mocht je het toch via het forum willen laten onderzoeken kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? 


Hallo Erwin,

 

ik heb inderdaad al contact opgenomen met het nummer dat jij hebt neergezet.

hierbij kunnen ze me niet voldoende helpen en/of word de verbinding steeds verbroken als ik in de wacht gezet word.

 

hierbij ook het seintje dat ik het profiel heb aangevuld


Ik zie dat je gebeld heeft. Mijn collega heeft een ticket aangemaakt. Meer kan ik nu helaas ook niet doen.

Heb jij toevallig een particulier, mobiel nummer van KPN? 


Ja ik heb ook een mobiel abonnement via kpn op mobiel aannemend dat dat is wat je bedoeld


Ik kan daar een gratis weekbundel op zetten (100Gb). Je kunt dan van je telefoon een hotspot maken. Het is behelpen maar beter dan  niets.

Lijkt je dit wat? (is het trouwens het nummer dat in je forumprofiel staat?)


Alle beetjes helpen inderdaad wel ja

het is inderdaad nummer dat ik heb toegevoegd op mijn profiel .


Ik heb die bundel zojuist geactiveerd. Verder hoop ik dat er snel een oplossing komt. Uit het ticket maak ik op dat je koperlijn als is afgesloten. Ik zie dat de monteur een andere partij heeft aangestuurd om dit proberen op te lossen.


Dankjewel.

zover heeft monteur als het goed is dingen in werking  gesteld, dus hopelijk snel meer oplossingen.


Ze hebben ook een nood pakket gestuurd nu met digitenne en een dongel voor internet zodat we thuis kunnen werken.

 

nu zat er in het pakket alleen digitenne in en verder niets

 

digitenne aangesloten en 10 minuten wat kunnen kijken waarna die een foutcode gaf  e033-0

klantenservice blijf ik steeds een uur in de wacht gezet worden, dus misschien dat jij ons verder kan helpen en een nieuw pakkeT kan opsturen waar wel alles inzit? 


Mvg

 


@GsusChild Die digitenne tuner heeft een CAS-id. Zou je die in je profiel kunnen zetten en mij een seintje geven?

Ik begrijp dat er dus geen mifi router in het pakket zat? 


CAS staat er in 

 

en er zat inderdaad geen mifi in

 

Zdit dus weer mijn seintje 


Het lijkt er op dat die kaart nog niet geactiveerd is. Ik heb daar een berichtje over gestuurd naar de betreffende afdeling. Dit zou binnen 24 uren gefikst moeten zijn.

Ik zie dat je vanochtend gebeld hebt. Heeft mijn collega nog iets geregeld met de ontbrekende dongel?


Yea deze gaf aan dat het ook gefixed zou moeten zijn met 24 uur hoor ik.

 

wat betreft die dongel is dat ze die niet konden sturen omdat het via de telefoon zou moeten.

nu kan mijn vrouw niet bellen en hotshot van telefoon maken tegelijk ivm de zware programma’s die ze moet draaien en dus haar systeem er uit knalt als ze gebeld word.


Ik heb een collega benaderd. Als het goed is, komt er zo'n mifi router jouw kant op.


Ik heb een bericht gekregen dat er mobiele WiFi opgestuurd word, dankjewel.

gezien de programma’s en data die er nodig is voor mijn vrouw had werk. Hoe gaat het als die 50gb op is?

 


Dan kun je bellen met 0800 0402. Je zou dan in het menu een opwaardeer optie moeten hebben.

Het kan ook via mij. (laat het dan wel ruim voor het weekend weten).


Dankjewel, we wachten of hoe dit verloopt in de tussentijd


Sinds afgelopen dinsdag digitenne gekregen, deze werkt tot op heden nog steeds niet, iedere dag contact gelegd en ze zeiden steeds 24 uur wachten want we hebben em weer geactiveerd.

 

kan jij ons een wel werkend pakket sturen? 
 


ik heb ook digitenne nood gekregen maar moest hem op npo1 laten staan voor minstens 30 minuten en daarna deden de meeste zenders het (ik had er 34 in totaal maar espn werkte niet).

 

groet,

Jan


Ik heb 24 uur aan laten staan en werkte niet, dus moet gewoon een nieuwe