Skip to main content

Hallo,

Ik woon al een klein half jaar in een nieuw appartement. Maar nog steeds geen internet. Gisteren is er voor de derde keer een monteur geweest. Maar ook hij heeft de zaak niet kunnen oplossen. Er wordt geen lichtsignaal gemeten. Dit betekent ergens een storing. Maar dan vertelt hij dat dit adres nog staat op een koperaansluiting. Daar ging het dus al mis. Vervolgens meldt hij dat de aannemer het nog niet vrij gegeven heeft. We praten over een klein half jaar! Bij mijn buurman,die bij een andere provider aangesloten is, was de aannemer zijn gegevens kwijt. Komt er dan bij niemand eens de gedachte op om dit eens te onderzoeken? Voor hetzelfde geld is dit ook bij mij zo. Op de vraag aan de monteur hoe nu verder kan hij geen antwoord geven. Dit betekent dus blijkbaar: overgeleverd zijn aan iemand die zin heeft om weer eens een moeilijk verhaal op te lossen. Ik krijg het idee dat onze buren ook moeten wachten omdat het bij mij niet goed gaat. Dit omdat het vroegere huisnummer mijn nummer heeft en op koperaansluiting stond aangesloten. Vanuit mijn nummer wordt het verder vertakt. Wanneer o wanneer? Wat te doen? Bellen helpt ook niet! De één weet niet wat de ander doet want zij hebben via de computer geen verder inzicht in de problemen.

 

 

Hoi @ADLE . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet heel positief.  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Hallo Erwin,

ik heb het profiel ingevuld.

Met groet,

ADLE


Hoi @ADLE . Toevallig lees ik net een log van de klachtenafdeling.  Die hebben contact gehad en uitleg gegeven?

Wat ik uit het log kan halen is dat het wachten is tot jouw wijk er klaar voor is. KPNNetwerk is daar nog druk bezig. Het is daar nog helemaal niet opgeleverd.  Daar hebben wij helaas geen enkele invloed op :-(