Skip to main content

Hoi,

Volgens mij is dit mijn ISRA punt….


Zo ja, wat is de volgende stap? Welke draden heb ik nodig en waar moet ik deze op aansluiten?

 

Hopelijk kan iemand mij helpen. Dank alvast!

 

 

Ik zou een monteur laten komen...


Ja dit is de invoerkabel en hier mag je inderdaad een monteur voor laten komen. Je hebt hier zes ader paren plus een aarde draad. Standaard is het zwart transparant maar dit kan ook iets anders zijn. Verder heeft enkel de monteur een officieel isra punt. 

Dus vraag een monteur bij de aanvraag van KPN en dit word gemaakt 👍🏻


Bedankt voor jullie snelle reacties!

Helaas twee keer eerder gebeld met KPN over de aansluiting. Gisteren gebeld en toen werd voor het eerst gesproken over een gratis monteur. Toen kwamen ze met de melding dat ik net twee dagen te laat was (abonnement was 16 dagen geleden in gegaan) dus ik heb er een beetje een nasmaak aan over gehouden. 
 

Kan een ander erkend iemand ook dit punt aansluiten? 


Bedankt voor jullie snelle reacties!

Helaas twee keer eerder gebeld met KPN over de aansluiting. Gisteren gebeld en toen werd voor het eerst gesproken over een gratis monteur. Toen kwamen ze met de melding dat ik net twee dagen te laat was (abonnement was 16 dagen geleden in gegaan) dus ik heb er een beetje een nasmaak aan over gehouden. 
 

Kan een ander erkend iemand ook dit punt aansluiten? 

Hallo @Isabel 85 , nee.

 


Hoi @Isabel 85 
Heb je dan 16 dagen zonder internet en TV gezeten?
Afijn hier kan een KPN medewerker je vast wel mee helpen.
Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Bedankt voor jullie snelle reacties!

Helaas twee keer eerder gebeld met KPN over de aansluiting. Gisteren gebeld en toen werd voor het eerst gesproken over een gratis monteur. Toen kwamen ze met de melding dat ik net twee dagen te laat was (abonnement was 16 dagen geleden in gegaan) dus ik heb er een beetje een nasmaak aan over gehouden. 
 

Kan een ander erkend iemand ook dit punt aansluiten? 

huh?Je kan niet gebruik maken van de diensten van kpn dus moet een monteur gratis zijn.Heb je nu wel internet van je oude provider?


Hoi @Isabel 85 . Ik wil je graag verder helpen.

Ik snap iets niet. Volgens ons systeem is jouw abonnement vorige maand al ingegaan.  Is het modem al wel ooit succesvol aangesloten geweest?

Alle info is welkom.


Goedemorgen,

Het gaat om een nieuw abonnement ivm een verhuizing. Deze is 27 oktober ingegaan. Het modem is nog niet aangesloten geweest dus tot op heden heb ik nog niks kunnen doen. Ik heb eerder twee keer telefonisch contact gehad over de handleiding. Gisteren voor de derde keer contact gehad.

 

Groeten


Ja ... je moet niet vragen om een monteur. Maar zeggen dat internet niet werkt. De KPN medewerker meet dan de lijn door, concludeert inderdaad dat het niet functioneert en besluit dan om een monteur te sturen. De KPN medewerker moet zelf besluiten om een monteur te sturen. 


Leuk je even gesproken te hebben, @Isabel 85 . De monteur komt dinsdag tussen 8:00 en 10:00

Als er gekke dingen gebeuren of je hebt andere vragen, weet je mij te vinden. 


@Isabel 85 : Volgens mijn meting zou het nu moeten werken. Klopt dat?


Hoi Erwin,

 

Super bedankt voor jouw snelle en goede hulp! De monteur is dinsdag langs geweest en het werkt. Top!

 

 


Graag gedaan. Fijn dat het allemaal in orde is gekomen.