Skip to main content

Sinds 2 januari zit ik in een nieuwbouwwoning. In december heb ik al een bestelling geplaatst. Door het te laat aanleggen van het glasvezel zat ik vanaf begin af aan al zonder internet. Ik heb meteen al veel contact gehad met KPN en die zeiden steeds dat als het glasvezel is aangelegd, ik het pakket zou ontvangen. Hier zou ik 29 januari nog over teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd. Zaterdag 30 januari zelf opnieuw maar weer bestelling voor internet en tv geplaatst. Daarna weer een paar keer contact gehad, omdat de monteur 17 februari pas kan komen. Ik zit ondertussen al 5 weken zonder internet en tv en moet dus nog 2 weken wachten.. Glasvezel is ondertussen al 2 weken geleden aangelegd dus het is klaar voor gebruik. Klantenservice nog gebeld en die zeiden dat het pakket eraan komt en ik het zelf kon gaan installeren. Nu krijg ik vanmiddag te horen dat dit niet het geval is en er echt pas 17 februari iemand kan komen. Er werd beloofd dat het pakket met spoed opgestuurd zou worden, ook dit is niet het geval. 

Vanmiddag via de chat werd er gezegd dat er niets aan gedaan kon worden en dat ik maar moet wachten tot 17 februari. Gezien de omstandigheden waarin we nu allemaal zitten, vind ik dit niet heel netjes. Ik moet thuiswerken en moet nu elke dag naar mijn moeder om te kunnen werken. 

Ik heb 5 weken heel geduldig gewacht, maar ben op dit moment echt het spoort bijster. Ik weet ook niet meer waar ik met deze klacht heen moet. Telefonisch en via de chat wordt er namelijk niet echt wat gedaan, of er wordt iets beloofd wat uiteindelijk niet nagekomen wordt. 

Ik hoop via deze weg toch een oplossing te kunnen krijgen. 

Hoi @Kimberly12 . Welkom op het forum.

Wat een narigheid allemaal. Ik kan niks meer dan mijn collega's dus ik vrees dat ik geen instant oplossing voor jou heb.

Heb je  misschien een particulier, mobiel nummer bij KPN? Zo ja, kan ik daar namelijk een gratis grote bundel opzetten. 


Hallo Erwin,

Dan zit er helaas niets anders op dan te wachten op de monteur. Toch bedankt. 

Ik heb geen mobiel abonnement van de KPN, dus dat zal helaas niet gaan. 
Â