Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik wilde vanmiddag alles aansluiten. Nu blijkt het dus dat de aansluitkabels breder zijn dan de ingang in de wandcontactdoos. Wat kan ik daaraan doen? En zou het wel goed moeten passen? 
 

Ik heb alleen een aansluiting in de woonkamer en niet in de meterkast.

 

@kimmie2502 je hebt een kabeltje nodig met rj11 stekkers zie ook dit oude topic.


@Hoopvol ik heb de kpn box 12 gekregen. Als ik die kabel haal, past die dan wel in de box? En moet dat ook voor de tv?


Hallo @kimmie2502 , heb je geen andere kabeltjes gekregen? Er zou ook een grijze telefoonkabel in het onderdelen pakket moeten zitten. Die heeft smallere RJ-11 stekers.

bron: Handleidingen: Aansluiten KPN Box 12


Heeft u niet gewoon glasvezel? Dan zou het logisch zijn dat u geen DSL kabel gekregen heeft.


@kimmie2502 je box 12 sluit je aan met het kabeltje vanuit de muur op je DSL aansluiting en je televisie op 1 van de 4 ethernetpoorten (Geel). Om je televisie aan te sluiten maak je gebruik van het kabeltje welke op je eigen foto te zien is. 
Meer info over de box 12 zie kennisbank box 12 KPN


@Nick83 ik heb geen glasvezel. 


Het grijze ronde dsl kabeltje met smalle RJ11 plugjes zou gewoon in het installatie pakket moeten zitten. 

(eigen foto)

 

 


Ik ga morgen kijken! Dan kan het zijn dat ik die over het hoofd heb gezien. In ieder geval voor nu bedankt! 😄


Heb je de juiste kabel kunnen vinden @kimmie2502


@Jeroen_dB Ja, gelukkig wel. Alles doet het nu. Iedereen bedankt😄