Skip to main content

Nou wat meemaakt is echt een nachtmerrie, begin februari ging we verhuizen, begin januari dit al door gegeven bij kpn, bevestiging binnen gekregen etc.

We krijgen de sleutel van ons huis en je raad het al geen aansluiting voor kpn te vinden, de monteur laat ons achter met een brief dat er een grondmonteur moet komen, we bellen naar kpn dat we een afspraak willen maken voor een grondmonteur, krijg we te horen dat had de monteur moeten regelen we kunnen de monteur niet meer bereiken dus u moet een nieuwe afspraak maken..heen en weer bellen om een afspraak te maken maar ook dit verliep niet toen zijn we gestopt met kpn.

De overstap naar ziggo je kan het niet voorstellen maar daar is het nog erger..

Wij vorig week weer terug naar kpn, de aanvraag gedaan en we willen een grondmonteur bestellen zie het verslag van de monteur, nee u moet eerst het pakket ontvangen dan kunnen we pas een afspraak maken.. wij wachten tot het pakket binnen is, zodra dit binnen was weer naar kpn gebeld krijgen we daar te horen nee we kunnen alleen een afspraak maken met een installatiemonteur, ik gaf aan daar hebben we niets aan, we hebben geen kabel van kpn en geen isra punt, ja maar echt een monteur komen...nou je heb het zwart op wit staan maar toch niet luisteren naar de klant, ik begrijp nu waarom de abbonementskosten omhoog moeten..kreeg ik het advies om naar mijnaansluiting.nl gaan en daar aanvraag in te dienen, dit gedaan, krijg een belletje van kpn netwerkbeheer die geeft aan er is signaal op u adres dus wij kunnen niet betekenen, weer naar kpn gebeld ja u met bij kpn netwerkbeheer zijn, zo werd ik heen en weer gestuurd nergens een deur op een kier..

Toen maar opzeggingen gebeld en me verhaal verteld, een nette dame aan de lijn gekregen die kon ook niet netwerkbeheer bereiken en gaf mij een andere telefoonnummer en SIR nummer, dus ik weer naar netwerkbeheer gebeld en kreeg daar weer te horen wij kunnen u geen link sturen om een afspraak te maken..Op 21 april staat een afspraak voor installatiemonteur maar die kan niets..

Ik weet niet meer waar ik terecht kan..ik loop overal dood, ik zit er over te denken dan maar bij ziggo te blijven want bjj kpn kan ik geen aansluiting krijgen of kan ik klant worden, ja ik kan wel klant worden maar zonder produkt of aansluiting.. echt een schande,

admin: eigen topic aangemaakt

@hendriks Word er morgen de actie nog uitgevoerd zoals hier boven beschreven staat van de test, dat ze misschien een kabel kunnen vinden ?

Dat is aan de monteur hoe deze dat doet, wat ik aangaf is hoe ik het zou doen. Je kunt uiteraard altijd aan de monteur aangeven dat je deze manier gehoord hebt van een andere monteur op het forum, misschien kan deze hem zo lokaliseren zodat de kabel vrijgemaakt kan worden. Of de monteur ook daadwerkelijk de kabel vrij kan maken als deze achter het stucwerk zit durf ik niet te zeggen aangezien ik zoiets zelf nog niet eerder heb meegemaakt.


Fijn hoor, de monteur is geweest, de eerst indruk deze meneer heeft er weinig zin, We zijn bij de buren geweest, daar is de monteur naar binnen gegaan en heeft daar het isra punt gezien.

Heeft hier alleen staat de kloppen tegen de muur en deed verder niets.

Hij gaf al direct aan .. ik kan niets doen u moet de muur openbreken, toen gaf ik aan over het signaal zoeken hij gaf aan dat hij daar de apparatuur niet voor had maar hier hij kwam ook niet met idee op oplossing.

Het ergste vond ik dat deze monteur erg naar rook stonk..en stond ook ongemotiveerd bij de buren ik moest aangegeven je mag naar binnen..

Ik ben hier echt boos en terleurgesteld in, dus ik moet de muur openbreken..

Ik heb 0800 al gebeld en klacht over de monteur daar neergelegd, de medewerkster kon niets doen omdat de monteur nog geen bon heeft gemaakt terwijl hij al weg was.

Ik moet nu wachten wat het antwoord is van de monteur…

 


Fijn hoor, de monteur is geweest, de eerst indruk deze meneer heeft er weinig zin, We zijn bij de buren geweest, daar is de monteur naar binnen gegaan en heeft daar het isra punt gezien.

Heeft hier alleen staat de kloppen tegen de muur en deed verder niets.

Hij gaf al direct aan .. ik kan niets doen u moet de muur openbreken, toen gaf ik aan over het signaal zoeken hij gaf aan dat hij daar de apparatuur niet voor had maar hier hij kwam ook niet met idee op oplossing.

Het ergste vond ik dat deze monteur erg naar rook stonk..en stond ook ongemotiveerd bij de buren ik moest aangegeven je mag naar binnen..

Ik ben hier echt boos en terleurgesteld in, dus ik moet de muur openbreken..

Ik heb 0800 al gebeld en klacht over de monteur daar neergelegd, de medewerkster kon niets doen omdat de monteur nog geen bon heeft gemaakt terwijl hij al weg was.

Ik moet nu wachten wat het antwoord is van de monteur…

 

Even nog ik kon deze monteur vertellen dat er installatiemonteur zijn, servicemonteur en grondmonteur zelf daar kreeg ik geen antwoord op...wat weer een negatieve ervaring zeg.

 


Nu staat er weer een afspraak met een Monteur voor 22 april tussen 13:00 - 15:00 uur, maat voor monteur er komt kunnen ze niet zeggen..

Weet iemand hoe ik zelf en met welke apparatuur ik de aders kan opzoeken ?

Ik heb 1 monteur is hier geweest en die heeft verzuimd om te bellen voor grondmonteur.

Nu komt er 1 en die deed helemaal niets, die geeft het advies dat ik heel me muur moet openbreken, terwijl diverse bewoner in de ze klant kpn hebben..

 


@NHendriks heel erg bedankt voor de informatie die je hebt kunnen geven. @fremar ik zie dat er in overleg met de klantenservice duidelijke vervolgstappen zijn besproken voor als de monteur wel óf niet het aansluitpunt in orde kan gaan maken. Goed dat we in ieder geval richting een oplossing aan het gaan zijn. Wat me wel handig lijkt is om te kijken of het mogelijk is om of voornamelijk de afspraken te maken via de telefoon of via dit topic. Op die manier lopen er geen dingen langs elkaar heen. Uiteraard is het zo dat ook als je daarbij kiest voornamelijk het contact telefonisch te doen ik hier op het forum altijd voor je klaarsta. :relaxed:


@NHendriks heel erg bedankt voor de informatie die je hebt kunnen geven. @fremar ik zie dat er in overleg met de klantenservice duidelijke vervolgstappen zijn besproken voor als de monteur wel óf niet het aansluitpunt in orde kan gaan maken. Goed dat we in ieder geval richting een oplossing aan het gaan zijn. Wat me wel handig lijkt is om te kijken of het mogelijk is om of voornamelijk de afspraken te maken via de telefoon of via dit topic. Op die manier lopen er geen dingen langs elkaar heen. Uiteraard is het zo dat ook als je daarbij kiest voornamelijk het contact telefonisch te doen ik hier op het forum altijd voor je klaarsta. :relaxed:

Ik weet niets van de klantenservice over de afspraken. 


@Bram_ zie ook:

 


ik kom geen stap verder, vandaag weer afspraak met een monteur die buiten onze weten om is geannuleerd, we zitten lekker te wacht we worden niet geïnformeerd dan bel je om 15:00 uur nog op en krijg je te horen je moet nog anderhalf wachten, dan bel je 15:50 en krijg je te horen dat de afspraak ik geannulleerd.

Wil je een klacht indienen, krijg je van de medewerkers te horen dat kan op www.kpn.com/klacht nou ik geeft aan dat je dan alleen chat of 0800 nummer kan bellen en geen formulier kan invullen.

zo loop ik tegen veel onjuist heden.

wij zijn al vanaf 5 april bezig maar komen geen stap verder.


Admin: reactie verplaatst naar meest recente topic over dit onderwerp


zojuist weer iemand aan de lijn gehad dat en verwijs mij naar mijnaansluiting.nl maar ik heb al 3 maal een aanvraag ingediend maar ze denken dat ik glasvezel heb en dat hebben we hier niet we hebben koper.

wat kan ik doen..


Admin: meeverhuisd


Ik krijg nu een brief van Netwerkbeheer kpn dat ik naar mijnaansluiting.nl moet…!!!

En mijnaansluiting.nl moet ik naar kpn netwerkbeheer..

wij weten het niet meer..

ik geloof dat we maar bij ziggo blijven dan maar storingen.. waar kan je nog terecht voor hulp.

wij weten het niet meer..



Admin: meeverhuisd 


De afspraak is geannuleerd zegt u. Maar werd er ook verteld waarom? En hoe nu verder?

Klacht indienen is nutteloos. Daar kan je beter niet over beginnen. Dat neemt alleen maar nog meer tijd in beslag.


Admin: meeverhuisd


De afspraak is geannuleerd zegt u. Maar werd er ook verteld waarom? En hoe nu verder?

Klacht indienen is nutteloos. Daar kan je beter niet over beginnen. Dat neemt alleen maar nog meer tijd in beslag.

Nee wij weten niet waarom de afspraak is geannuleerd..

ja een klacht indienen is zeker nu nutteloos want wij zullen nu bij ziggo moeten blijven heb ik zojuist van ziggo gehoord.  ja klopt dat dit nog meer tijd inneemt want je wordt toch niet gehoord of geholpen, laat staan dat je antwoord krijg op je vragen “ want op jou vraag antwoord te geven kregen we te horen “ wij weten ook niet waarom deze is geannuleerd”.


Admin: meeverhuisd


Ik heb zojuist ziggo gebeld we kunnen de opzegging niet verlengen het is afgesloten worden of opnieuw een jaarcontract met alle storingen voor lief nemen.

KPN noodpakket hebben we ook niets aan want die hebben ook al 2 maal gehad maar daar wordt geen sim kaart bij gedaan voor internet, dat hebben we al 2 maal meegemaakt maar wordt ook niet na verzonden.



Admin: meeverhuisd


we horen zojuist we hadden afspraak voor 4 mei gemaakt met een monteur bij een kpn medewerker maar deze afspraak is niet gepland..zoveelste teleurstelling, wat verwacht je nog van de klant. wat kan er nu nog goed gaan.


Admin: meeverhuisd


ik heb zojuist weer een aanvraag ingediend voor isra aanvraag, we kunnen pas week 29 geholpen worden..


Admin: meeverhuisd


Kan @Ward_ hierin misschien iets betekenen? 


Admin: meeverhuisd


De enige actie die wij nog ondernemen is dat wij een leidingzoeker morgen gaan huren bij Gamma Bosch gs120 mogelijk dat deze de leiding kan vinden..maar dan houd het op.

isra punt wordt pas in week 29 gepland.

En op 12 mei loop ziggo af dus dat halen we niet meer.


Admin: meeverhuisd

 


krijg een mooie brief van kpn netwerkbeheer voor de adsl aansluiting werkt de link niet..

om een offerte te laten maken..

https://www.kpnnetwerk.nl/haalbaarheidsonderzoek/haalbaarheidsonderzoek-vdsl/



Admin: meeverhuisd


krijg een mooie brief van kpn netwerkbeheer voor de adsl aansluiting werkt de link niet..

om een offerte te laten maken..

https://www.kpnnetwerk.nl/haalbaarheidsonderzoek/haalbaarheidsonderzoek-vdsl/

En ga je naar zelf regelen dan wordt er op een code gevraagd dus kan je nog niets.



Admin: meeverhuisd


Oeps, deze pagina lijkt nietverbonden

 

dit krijg ik als melding



Admin: meeverhuisd


Oeps, deze pagina lijkt nietverbonden

 

dit krijg ik als melding

Ik het idee dat dit ook weer voor glasvezel is…



Admin: meeverhuisd


Oeps, deze pagina lijkt nietverbonden

 

dit krijg ik als melding

Ik het idee dat dit ook weer voor glasvezel is...

Ik ben er al uit, deze gaat over glasvezel, wij hebben geen glasvezel hier in de straat maar koper adsl, 



Admin: meeverhuisd


Die link is niet voor glasvezel. Daarom staat er ook VDSL in de URL.

Ik krijg dit als ik via een omweg zoek:

 

Haalbaarheidsonderzoek

 

Door een storing is het momenteel niet mogelijk om online of telefonisch een haalbaarheidsonderzoek aan te vragen. We doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen. We verwachten dat de storing einde van deze week (week 16) is opgelost. Bedankt voor je begrip.




Admin: meeverhuisd

 


het volgend verhaal hebben we Facebook gezet.. want wij worden niet gehoord of advies gegeven bij kpn

We hebben even gewacht maar nu gaan we zeker hier werk van maken want bij kpn worden wij niet geholpen of krijgen we geen juiste advies. Niemand pakt een klacht op bij KPN.

We hebben een kpn pakket staat waar stof op begin te komen, waar ik ook probeer te informeren, we krijgen nergens advies of wat er voor ons actie ondernomen.

Op 5 april is er een monteur geweest die heeft een bon gemaakt dat er een grondmonteur moet komen, dat moesten wij regelen. wij 0800 nummer gebeld krijgen we daar te horen dat de monteur dit had moeten regelen.. dus weer een afspraak maken voor nieuwe servicemonteur of installatiemonteur ( we komen er ook achter dat de bon van de monteur bij onze oude adres staat in plaats van onze nieuwe adres)

De volgende dag hebben we zitten te wachten..... tot uur naar de afspraak, je raad het al er komt geen monteur. Ik vertel het verhaal aan de medewerker en die geeft aan dat er een ISRA punt nog moet worden gemaakt, ik word van kastje naar de muur gestuurd, je moet bij mijnaansluitpunt.nl aanvraag indienen dit nu 3 maal gedaan omdat mijnaansluitpunt denkt dat we een glasvezel hebben maar dat hebben we niet we hebben koper.

we worden van mijn aansluitpunt verstuurd naar KPN netwerkbeheer van netwerkbeheer naar 0800 nummer we zijn nu daar al paar weken mee bezig en komen geen stap verder. we hebben ook bij medewerkers van kpn 2 klachten ingediend maar daar hoor je ook niets van.

Gisteren was de dag dat de monteur kwam, nou dit was geen presentatie van kpn, stinken naar rook maar ook niets doen geen advies of actie, ik me verhaal verteld bij de monteur en die gaf als advies het enige wat je kan doen is je muur afbreken, ik gaf ook aan dat hij 0800 nummer moest bellen maar ook dat deed de monteur niet. Ik weer naar kpn gebeld we maken een klacht aan en we maken een nieuwe afspraak.

Vandaag zou tussen 13:00 - 15:00 uur een monteur komen ik kijk nog om 15:00 uur op mijn kpn en zie dat ik de juist afspraak heb gemaakt. om 15:50 gebeld krijg ik te horen de afspraak met de monteur is geannuleerd en ik geef aan me ongenoegen en de verbinding wordt verbroken door de medewerker.. Ik weer bellen en krijg ook te horen dat buiten ons weten om dat onze aanvraag is geannuleerd" ik geef aan dat wij van niets weten?" de medewerkster geeft aan dat ze niets kan doen...we waren woest. we komen geen stap verder.

Ik weer bellen dan wordt er gezegd we kunnen u pas helpen op 4 mei maar wie zeg dat dan de monteur wel komt..we staan met de rug tegen de muur we komen kom geen stap verder.

Deze medewerker had volgens zijn zeggen de afspraak voor 4 mei ingepland, maar we kregen geen enkele bevestiging hiervan.

De medewerker hing zomaar zonder iets te zeggen op.

Weer direct terug gebeld naar KPN , deze medewerkster vertelde dat er helemaal geen afspraak op 4 mei was ingepland en dat zij steeds foutmeldingen krijgt om een afspraak in te plannen.

Zij vertelde dat er een IRA monteur moet komen. Deze afspraak is nog steeds niet ingepland. En nu???????

Klacht indienen heeft geen zin.

Vragen om advies heeft geen zin.

Afspraak met een monteur maken heeft geen zin wat die komt niet.

Je aanvraag wordt zonder overleg geannuleerd, dus waar doe je dan een aanvraag.

We komen geen stap verder bij kpn.. ik zou me rot schamen als ik bij kpn zou werken ....

Niemand bij KPN pakt klachten op.



Admin: meeverhuisd


 

 

 

Admin: meeverhuisd