Skip to main content

Nou wat meemaakt is echt een nachtmerrie, begin februari ging we verhuizen, begin januari dit al door gegeven bij kpn, bevestiging binnen gekregen etc.

We krijgen de sleutel van ons huis en je raad het al geen aansluiting voor kpn te vinden, de monteur laat ons achter met een brief dat er een grondmonteur moet komen, we bellen naar kpn dat we een afspraak willen maken voor een grondmonteur, krijg we te horen dat had de monteur moeten regelen we kunnen de monteur niet meer bereiken dus u moet een nieuwe afspraak maken..heen en weer bellen om een afspraak te maken maar ook dit verliep niet toen zijn we gestopt met kpn.

De overstap naar ziggo je kan het niet voorstellen maar daar is het nog erger..

Wij vorig week weer terug naar kpn, de aanvraag gedaan en we willen een grondmonteur bestellen zie het verslag van de monteur, nee u moet eerst het pakket ontvangen dan kunnen we pas een afspraak maken.. wij wachten tot het pakket binnen is, zodra dit binnen was weer naar kpn gebeld krijgen we daar te horen nee we kunnen alleen een afspraak maken met een installatiemonteur, ik gaf aan daar hebben we niets aan, we hebben geen kabel van kpn en geen isra punt, ja maar echt een monteur komen...nou je heb het zwart op wit staan maar toch niet luisteren naar de klant, ik begrijp nu waarom de abbonementskosten omhoog moeten..kreeg ik het advies om naar mijnaansluiting.nl gaan en daar aanvraag in te dienen, dit gedaan, krijg een belletje van kpn netwerkbeheer die geeft aan er is signaal op u adres dus wij kunnen niet betekenen, weer naar kpn gebeld ja u met bij kpn netwerkbeheer zijn, zo werd ik heen en weer gestuurd nergens een deur op een kier..

Toen maar opzeggingen gebeld en me verhaal verteld, een nette dame aan de lijn gekregen die kon ook niet netwerkbeheer bereiken en gaf mij een andere telefoonnummer en SIR nummer, dus ik weer naar netwerkbeheer gebeld en kreeg daar weer te horen wij kunnen u geen link sturen om een afspraak te maken..Op 21 april staat een afspraak voor installatiemonteur maar die kan niets..

Ik weet niet meer waar ik terecht kan..ik loop overal dood, ik zit er over te denken dan maar bij ziggo te blijven want bjj kpn kan ik geen aansluiting krijgen of kan ik klant worden, ja ik kan wel klant worden maar zonder produkt of aansluiting.. echt een schande,

admin: eigen topic aangemaakt

We hebben even gewacht maar nu gaan we zeker hier werk van maken want bij kpn worden wij niet geholpen of krijgen we geen juiste advies. Niemand pakt een klacht op bij KPN.

We hebben een kpn pakket staat waar stof op begin te komen, waar ik ook probeer te informeren, we krijgen nergens advies of wat er voor ons actie ondernomen.

Op 5 april is er een monteur geweest die heeft een bon gemaakt dat er een grondmonteur moet komen, dat moesten wij regelen. wij 0800 nummer gebeld krijgen we daar te horen dat de monteur dit had moeten regelen.. dus weer een afspraak maken voor nieuwe servicemonteur of installatiemonteur ( we komen er ook achter dat de bon van de monteur bij onze oude adres staat in plaats van onze nieuwe adres)

De volgende dag hebben we zitten te wachten..... tot uur naar de afspraak, je raad het al er komt geen monteur. Ik vertel het verhaal aan de medewerker en die geeft aan dat er een ISRA punt nog moet worden gemaakt, ik word van kastje naar de muur gestuurd, je moet bij mijnaansluitpunt.nl aanvraag indienen dit nu 3 maal gedaan omdat mijnaansluitpunt denkt dat we een glasvezel hebben maar dat hebben we niet we hebben koper.

we worden van mijn aansluitpunt verstuurd naar KPN netwerkbeheer van netwerkbeheer naar 0800 nummer we zijn nu daar al paar weken mee bezig en komen geen stap verder. we hebben ook bij medewerkers van kpn 2 klachten ingediend maar daar hoor je ook niets van.

Gisteren was de dag dat de monteur kwam, nou dit was geen presentatie van kpn, stinken naar rook maar ook niets doen geen advies of actie, ik me verhaal verteld bij de monteur en die gaf als advies het enige wat je kan doen is je muur afbreken, ik gaf ook aan dat hij 0800 nummer moest bellen maar ook dat deed de monteur niet. Ik weer naar kpn gebeld we maken een klacht aan en we maken een nieuwe afspraak.

Vandaag zou tussen 13:00 - 15:00 uur een monteur komen ik kijk nog om 15:00 uur op mijn kpn en zie dat ik de juist afspraak heb gemaakt. om 15:50 gebeld krijg ik te horen de afspraak met de monteur is geannuleerd en ik geef aan me ongenoegen en de verbinding wordt verbroken door de medewerker.. Ik weer bellen en krijg ook te horen dat buiten ons weten om dat onze aanvraag is geannuleerd" ik geef aan dat wij van niets weten?" de medewerkster geeft aan dat ze niets kan doen...we waren woest. we komen geen stap verder.

Ik weer bellen dan wordt er gezegd we kunnen u pas helpen op 4 mei maar wie zeg dat dan de monteur wel komt..we staan met de rug tegen de muur we komen kom geen stap verder.

Deze medewerker had volgens zijn zeggen de afspraak voor 4 mei ingepland, maar we kregen geen enkele bevestiging hiervan.

De medewerker hing zomaar zonder iets te zeggen op.

Weer direct terug gebeld naar KPN , deze medewerkster vertelde dat er helemaal geen afspraak op 4 mei was ingepland en dat zij steeds foutmeldingen krijgt om een afspraak in te plannen.

Zij vertelde dat er een IRA monteur moet komen. Deze afspraak is nog steeds niet ingepland. En nu???????

Klacht indienen heeft geen zin.

Vragen om advies heeft geen zin.

Afspraak met een monteur maken heeft geen zin wat die komt niet.

Je aanvraag wordt zonder overleg geannuleerd, dus waar doe je dan een aanvraag.

We komen geen stap verder bij kpn.. ik zou me rot schamen als ik bij kpn zou werken ....

Niemand bij KPN pakt klachten op.


Admin: meeverhuisd


Ik heb dankzij kpn nog een probleem op 12 mei is mijn opzegging beëindigd bij ziggo en kan deze niet verlengen. Ja kan deze verlengen met een jaarcontract..


Admin: meeverhuisd


@fremar  "ik zit er over te denken dan maar bij ziggo te blijven"

Na al je berichten over je problemen met KPN en KPN NetwerkNL over je koperleiding,  lijkt mij dit het verstandigste wat je kan doen. :thumbsup:


 

 


Ik heb koper en geen glasvezel.


weer terleurstelling erbij ik had een contactpersoon van safe en kon hem benaderd door afdeling opzeggingen te bellen als er iets was, dit blijk dus niet zo te zijn, de collega kan hem alleen online via teams benaderen.

ik wil een isra punt voor adsl verbinding, hoe moeilijk is dit aan te vragen..

 


vanaf 15 april (5 febr. ook een monteur gewees) is monteur geweest, deze wass zeer ongemotiveerd en had maar 1 advies de muur afbreken. ( ik mis een isra punt).

Word ik net gebeld door afdeling rtc, ik heb u casus gelezen maar ik moet weer een installatiemonteur inplannen, want er moet een grondmonteur komen mag gaf de opmerking dat de monteur niet langs hoeft te komen alleen op het papiertje zetten..dan moet ingepland worden voor installatiemonteur. ( KPN IK MAAK GEEN VERGISSINGEN, de casus wordt niet gelezen bij kpn). dit nummer 3.

 

Ik wil ervoor betalen, maar kpn komt nergens mee alleen maar installatiemonteur..

Ook ben ik door de afdeling safe gebeld die belt mij om 12:00 uur terug.

op 12 mei wordt afgesloten bij ziggo en moet dan aan jaarcontact afsluiten gaat kpn deze betalen? nee.,

 

Sorry maar als klant weet ik het niet meer….

 


vanaf 15 april (5 febr. ook een monteur gewees) is monteur geweest, deze wass zeer ongemotiveerd en had maar 1 advies de muur afbreken. ( ik mis een isra punt).

Word ik net gebeld door afdeling rtc, ik heb u casus gelezen maar ik moet weer een installatiemonteur inplannen, want er moet een grondmonteur komen mag gaf de opmerking dat de monteur niet langs hoeft te komen alleen op het papiertje zetten..dan moet ingepland worden voor installatiemonteur. ( KPN IK MAAK GEEN VERGISSINGEN, de casus wordt niet gelezen bij kpn). dit nummer 3.

 

Ik wil ervoor betalen, maar kpn komt nergens mee alleen maar installatiemonteur..

Ook ben ik door de afdeling safe gebeld die belt mij om 12:00 uur terug.

op 12 mei wordt afgesloten bij ziggo en moet dan aan jaarcontact afsluiten gaat kpn deze betalen? nee.,

 

Sorry maar als klant weet ik het niet meer….

 

ik blijf maar het cirkeltje zitten maar kom geen stap verder..


zojuist ben teruggebeld door medewerker van afdeling safe, komt kort op neer.

Deze kan ook niets voor me betekenen.

 

Wat kan ik nog als klant..pakket uit raam gooien dat zal mij niet in dank worden afgenomen..

Heeft iemand nog een idee..

 


zojuist nog maals een poging gedaan maar komt niet uit het cirkeltje…

 

ik kan opnieuw een afspraak maken met een installatiemonteur (die komt voor niets want er zijn al 2 geweest), dan zet de medewerker die aan de lijn heb op het bonnetje dat er een grondmonteur moet komen..dat is al 2 maal gedaan..ook willen de monteurs niet bellen naar 0800nr om hierover te sparen...dus ik blijf maar in het cirkeltje dwars zitten..

 

op 22 april is al een monteur geweest en die wilde het ook niet doen, de klant moet het probleem binnen kpn gaan oplossen maar komt geen stap verder..

 

wie kan me advies gegeven ? 

wij komen niet verder..


Eindelijk zeg, door mijn verhaal bij een bepaalde site in te vullen, is het nu bij de afdeling escalatie gekomen. 
mijn casus verdient echt geen schoonheidsprijs er zijn velle fouten gemaakt.

ik hoop nu op een oplossing in plaats van in het cirkeltje te hangen, wat ik erg vind is dat de klant zelf naar een open deur heeft gezocht maar deze vind je niet bij de klantenservice, monteurs en andere afdelingen..


U heeft de aansluiting inmiddels gevonden?


U heeft de aansluiting inmiddels gevonden?

Nee joep, de aansluiting is nog niet gevonden, ik loop alleen tegen dichten deuren aan bij kpn, ik hoop dat escalatie iets kan doen, het enige wat ik nodig heb is een grondmonteur want die heeft de apparatuur om isra punt of aansluiting op te sporen maar ik kriig alleen te horen dit doen de installatie monteur en dan komt de monteur en die geeft aan je moet bij0800 zijn..en zo blijf ik heen en weer gaan dit is echt frustrerend 


Heeft u geen bouwtekening van de woning? Vaak staat daar aangegeven waar stopcontacten e.d. zitten.  


Heeft u geen bouwtekening van de woning? Vaak staat daar aangegeven waar stopcontacten e.d. zitten.  

Nee ik heb geen bouwtekening, ik woon in appartementencomplex iedereen heeft hier kpn alleen wij niet, ik heb al gaten in de muur om het isra punt te zoeken, maar wil geen meer gaten maken, want dan kan het advies opvolgen van de installatiemonteur “ je moet de muur slopen”.


Heeft u geen bouwtekening van de woning? Vaak staat daar aangegeven waar stopcontacten e.d. zitten.  

Joep misschien wat duidelijker, ik heb al contact gehad met het stadsarchief en die geven aan dat op de meeste tekeningen geen contactpunten en isra punten staat vermeld wel de leidingen en waar deze mee zijn gevuld.

 


Het is te hopen dat er maar heel een dun laagje over de aansluiting zit. Als de contactdoos vol gestopt is met cement gaat niemand die aansluiting vinden. 


Het is te hopen dat er maar heel een dun laagje over de aansluiting zit. Als de contactdoos vol gestopt is met cement gaat niemand die aansluiting vinden. 

ja dan moeten we op zoek naar een andere oplossing.


Helaas kreeg zojuist weer een teleurstelling te verwerken van kpn, afgelopen woensdag (na 1 week wachten) zou de afdeling safe met een antwoord komen, ik kreeg de boodschap “ ik heb nog niets ontvangen, ik bel u vrijdag om 17:00 uur op en dan heb ik antwoord op u casus “.

Helaas kreeg ik zojuist een berichtje via de mail dat hij nog niets weet in plaats van bellen.

De zoveelste belofte dit niet wordt nagekomen.

Ook zou we door een mw K. ons proces bewaken en zij zou ons vandaag om 10:00 uur bellen, u raad het al we worden niet terug gebeld.

 

Ik ga mijn om hier duidelijk te maken hoe er met een probleem van een klant wordt omgegaan.. het verdient geen schoonheidsprijs..en we wil een oplossing, iedereen in dit appartementscomplex heeft kpn en dan zouden wij het niet kunnen krijgen?

 

 


Helaas kreeg zojuist weer een teleurstelling te verwerken van kpn, afgelopen woensdag (na 1 week wachten) zou de afdeling safe met een antwoord komen, ik kreeg de boodschap “ ik heb nog niets ontvangen, ik bel u vrijdag om 17:00 uur op en dan heb ik antwoord op u casus “.

Helaas kreeg ik zojuist een berichtje via de mail dat hij nog niets weet in plaats van bellen.

De zoveelste belofte dit niet wordt nagekomen.

Ook zou we door een mw K. ons proces bewaken en zij zou ons vandaag om 10:00 uur bellen, u raad het al we worden niet terug gebeld.

 

Het ga mijn om hier duidelijk te maken hoe er met een probleem van een klant wordt omgegaan.. het verdient geen schoonheidsprijs..en we wil een oplossing, iedereen in dit appartementscomplex heeft kpn en dan zouden wij het niet kunnen krijgen?

 

 

 

Wij als klant weten nog steeds niets, wanneer worden we aangesloten, wanneer krijgen we het israpunt..het enig wat wij krijgen te horen “ ik weet het niet” of “ u wordt terug gebeld?” maar dit wordt dus niet gedaan.


U moet er misschien maar rekening mee gaan houden dat die aansluiting er niet gaat komen. Zonder israpunt is een aansluiting onmogelijk.  En een zorgvuldig weggewerkt israpunt ga je niet vinden. U heeft dit te danken aan voorgaande bewoners. Mijn advies is; zeg uw abonnement bij Ziggo niet op.


En is het huur of koop, bij koop kan je de vorige eigenaar nog aansprakelijk stellen voor de schade die veroorzaakt word, ISRA punt mag namelijk niet weggewerkt worden dus is een verborgen gebrek gebleken.

Maar in dit geval ga je tegen kosten aanlopen, alle je berichten ten spijt, jij zult zelf actie moeten ondernemen, hetzij zelf die muur slopen tot je een kabel vind, hetzij een opsporing laten doen waar die kabel zich kan bevinden door een goede elektricien, die hebben kabel zoekers en kunnen hem misschien detecteren, ook al zal een KPN monteur infra dit ook moeten kunnen kunnen.


En is het huur of koop, bij koop kan je de vorige eigenaar nog aansprakelijk stellen voor de schade die veroorzaakt word, ISRA punt mag namelijk niet weggewerkt worden dus is een verborgen gebrek gebleken.

Maar in dit geval ga je tegen kosten aanlopen, alle je berichten ten spijt, jij zult zelf actie moeten ondernemen, hetzij zelf die muur slopen tot je een kabel vind, hetzij een opsporing laten doen waar die kabel zich kan bevinden door een goede elektricien, die hebben kabel zoekers en kunnen hem misschien detecteren, ook al zal een KPN monteur infra dit ook moeten kunnen kunnen.

De grondmonteur bij kpn hebben deze apparatuur maar kpn weet intern niet hoe ze deze moeten aansturen of inzetten,  kpn 0800 zeg de installatiemonteur moet dit afspreken en de installatiemonteur zeggen dit moet 0800 doen, er zijn al 2 monteurs geweest, ik kom geen stap verder.. ik krijg nergens een ingang of hulp...er worden beloftes gedaan zoals terugbellen maar deze worden ook niet nagekomen...sorry dat ik het zeg maar ik weet het even niet meer.. 


Het volgende heb ik gevonden bij Consumentenbond over isra punt 

 

Wat moet ik doen als ik geen ISRA-punt heb?

Als je geen ISRA-aansluitpunt hebt, kun je contact opnemen met de provider waarbij je een internetabonnement wilt afsluiten. Deze aanbieder kan contact opnemen met KPN om een aansluiting te verzorgen. 
 

Ik ben in afwachting ..ik kan erbij vermelden me broek zit niet tot me knieen maar ondertussen bij me enkels.


Ik wordt maar doorverwezen van ene afdeling naar de andere. En is nog niemand heeft iets gedaan het enig idee wat er gebeurt is, het enige positieve is dat ik  alleen een pakket heb ontvangen. 2 installatiemonteurs langs zijn geweest. Terug bellen gebeurt niet,

aantal medewerkers geven aan dat ze gaan verdiepen in maar casus en vervolgens hoor je niets meer. Terugbel afspraken worden niet gedaan dit is maar 1 keer gedaan met de boodschap ik heb nog geen informatie en zou blijf ik hangen in de molen van kpn..

 

 

 

 

maken.

 

 


Een installatiemonteur komt ter plaatse om te bepalen of er inderdaad geen ISRA zit. Over het afwezig zijn van het ISRA bestaat volgens mij geen twijfel. De installatiemonteur neemt vervolgens contact op met de afdeling INFRA, kan daar een lasschets opvragen, op basis daarvan zoeken naar het ISRA in de woning. Kan het ISRA dan nog niet gevonden worden, schakelt hij opnieuw met afdeling INFRA en start OG op. (OnderGronds). Hier komt een zogenaamd SIR ticket naar voren. Meestal wordt deze afspraak bij VolkerWessels Telecom, kortweg VWT, gepland. VWT komt op afspraak, meestal binnen 2 weken, ter plaatse en verzorgt indien nodig een nieuw ISRA door bijvoorbeeld een nieuw stuk kabel op de hoofd dikader aan te lassen.

Zonder de ‘schouw’ van de installatiemonteur gebeurt er inderdaad weinig.