Skip to main content

Nou wat meemaakt is echt een nachtmerrie, begin februari ging we verhuizen, begin januari dit al door gegeven bij kpn, bevestiging binnen gekregen etc.

We krijgen de sleutel van ons huis en je raad het al geen aansluiting voor kpn te vinden, de monteur laat ons achter met een brief dat er een grondmonteur moet komen, we bellen naar kpn dat we een afspraak willen maken voor een grondmonteur, krijg we te horen dat had de monteur moeten regelen we kunnen de monteur niet meer bereiken dus u moet een nieuwe afspraak maken..heen en weer bellen om een afspraak te maken maar ook dit verliep niet toen zijn we gestopt met kpn.

De overstap naar ziggo je kan het niet voorstellen maar daar is het nog erger..

Wij vorig week weer terug naar kpn, de aanvraag gedaan en we willen een grondmonteur bestellen zie het verslag van de monteur, nee u moet eerst het pakket ontvangen dan kunnen we pas een afspraak maken.. wij wachten tot het pakket binnen is, zodra dit binnen was weer naar kpn gebeld krijgen we daar te horen nee we kunnen alleen een afspraak maken met een installatiemonteur, ik gaf aan daar hebben we niets aan, we hebben geen kabel van kpn en geen isra punt, ja maar echt een monteur komen...nou je heb het zwart op wit staan maar toch niet luisteren naar de klant, ik begrijp nu waarom de abbonementskosten omhoog moeten..kreeg ik het advies om naar mijnaansluiting.nl gaan en daar aanvraag in te dienen, dit gedaan, krijg een belletje van kpn netwerkbeheer die geeft aan er is signaal op u adres dus wij kunnen niet betekenen, weer naar kpn gebeld ja u met bij kpn netwerkbeheer zijn, zo werd ik heen en weer gestuurd nergens een deur op een kier..

Toen maar opzeggingen gebeld en me verhaal verteld, een nette dame aan de lijn gekregen die kon ook niet netwerkbeheer bereiken en gaf mij een andere telefoonnummer en SIR nummer, dus ik weer naar netwerkbeheer gebeld en kreeg daar weer te horen wij kunnen u geen link sturen om een afspraak te maken..Op 21 april staat een afspraak voor installatiemonteur maar die kan niets..

Ik weet niet meer waar ik terecht kan..ik loop overal dood, ik zit er over te denken dan maar bij ziggo te blijven want bjj kpn kan ik geen aansluiting krijgen of kan ik klant worden, ja ik kan wel klant worden maar zonder produkt of aansluiting.. echt een schande,

admin: eigen topic aangemaakt

Een installatiemonteur komt ter plaatse om te bepalen of er inderdaad geen ISRA zit. Over het afwezig zijn van het ISRA bestaat volgens mij geen twijfel. De installatiemonteur neemt vervolgens contact op met de afdeling INFRA, kan daar een lasschets opvragen, op basis daarvan zoeken naar het ISRA in de woning. Kan het ISRA dan nog niet gevonden worden, schakelt hij opnieuw met afdeling INFRA en start OG op. (OnderGronds). Hier komt een zogenaamd SIR ticket naar voren. Meestal wordt deze afspraak bij VolkerWessels Telecom, kortweg VWT, gepland. VWT komt op afspraak, meestal binnen 2 weken, ter plaatse en verzorgt indien nodig een nieuw ISRA door bijvoorbeeld een nieuw stuk kabel op de hoofd dikader aan te lassen.

Zonder de ‘schouw’ van de installatiemonteur gebeurt er inderdaad weinig.

 

Waarom is dat bij mij nog niet gedaan..geen installatiemonteur onderneemt actie.. hoe kom ik verder, klantenservice doet niets, de monteurs doen niets, klanyenreacties doen niets, afdeling safe doet niets..over gesloten deuren.


Een installatiemonteur komt ter plaatse om te bepalen of er inderdaad geen ISRA zit. Over het afwezig zijn van het ISRA bestaat volgens mij geen twijfel. De installatiemonteur neemt vervolgens contact op met de afdeling INFRA, kan daar een lasschets opvragen, op basis daarvan zoeken naar het ISRA in de woning. Kan het ISRA dan nog niet gevonden worden, schakelt hij opnieuw met afdeling INFRA en start OG op. (OnderGronds). Hier komt een zogenaamd SIR ticket naar voren. Meestal wordt deze afspraak bij VolkerWessels Telecom, kortweg VWT, gepland. VWT komt op afspraak, meestal binnen 2 weken, ter plaatse en verzorgt indien nodig een nieuw ISRA door bijvoorbeeld een nieuw stuk kabel op de hoofd dikader aan te lassen.

Zonder de ‘schouw’ van de installatiemonteur gebeurt er inderdaad weinig.

 

Er zijn al 2 onstallatiemonteuren geweest en zijn doen niets, klantenservice doet niets, de afdeling klantenreactie doet niets, afdeling safe doet niets.. ik kan roepen wat ik wil maar ondertussen doet niemand iets aan mijn casus, op klachten hoor ik ook niets.. waar kan ik terecht.. want ik kan weer om een monteur en hem alle casus vertellen maar ze doen niets ze verdommen om naar 0800 te bellen ..wat moet ik...


Een installatiemonteur komt ter plaatse om te bepalen of er inderdaad geen ISRA zit. Over het afwezig zijn van het ISRA bestaat volgens mij geen twijfel. De installatiemonteur neemt vervolgens contact op met de afdeling INFRA, kan daar een lasschets opvragen, op basis daarvan zoeken naar het ISRA in de woning. Kan het ISRA dan nog niet gevonden worden, schakelt hij opnieuw met afdeling INFRA en start OG op. (OnderGronds). Hier komt een zogenaamd SIR ticket naar voren. Meestal wordt deze afspraak bij VolkerWessels Telecom, kortweg VWT, gepland. VWT komt op afspraak, meestal binnen 2 weken, ter plaatse en verzorgt indien nodig een nieuw ISRA door bijvoorbeeld een nieuw stuk kabel op de hoofd dikader aan te lassen.

Zonder de ‘schouw’ van de installatiemonteur gebeurt er inderdaad weinig.

 

Er zijn al 2 onstallatiemonteuren geweest en zijn doen niets, klantenservice doet niets, de afdeling klantenreactie doet niets, afdeling safe doet niets.. ik kan roepen wat ik wil maar ondertussen doet niemand iets aan mijn casus, op klachten hoor ik ook niets.. waar kan ik terecht.. want ik kan weer om een monteur en hem alle casus vertellen maar ze doen niets ze verdommen om naar 0800 te bellen ..wat moet ik...

Je gaf eerder aan al een SIR ticket te hebben. Dat is de start voor OG. Is dat ticket inmiddels gesloten?


Een installatiemonteur komt ter plaatse om te bepalen of er inderdaad geen ISRA zit. Over het afwezig zijn van het ISRA bestaat volgens mij geen twijfel. De installatiemonteur neemt vervolgens contact op met de afdeling INFRA, kan daar een lasschets opvragen, op basis daarvan zoeken naar het ISRA in de woning. Kan het ISRA dan nog niet gevonden worden, schakelt hij opnieuw met afdeling INFRA en start OG op. (OnderGronds). Hier komt een zogenaamd SIR ticket naar voren. Meestal wordt deze afspraak bij VolkerWessels Telecom, kortweg VWT, gepland. VWT komt op afspraak, meestal binnen 2 weken, ter plaatse en verzorgt indien nodig een nieuw ISRA door bijvoorbeeld een nieuw stuk kabel op de hoofd dikader aan te lassen.

Zonder de ‘schouw’ van de installatiemonteur gebeurt er inderdaad weinig.

 

Er zijn al 2 onstallatiemonteuren geweest en zijn doen niets, klantenservice doet niets, de afdeling klantenreactie doet niets, afdeling safe doet niets.. ik kan roepen wat ik wil maar ondertussen doet niemand iets aan mijn casus, op klachten hoor ik ook niets.. waar kan ik terecht.. want ik kan weer om een monteur en hem alle casus vertellen maar ze doen niets ze verdommen om naar 0800 te bellen ..wat moet ik...

Je gaf eerder aan al een SIR ticket te hebben. Dat is de start voor OG. Is dat ticket inmiddels gesloten?

Ik vermoed dat deze procedure bij geen enkele medewerker bekend is anders was het wel opgepakt. O ja nog iets op 23 april had ik een afspraak staan voor de 3e installatiemonteur staan maar er is niemand gekomen deze is door   Een medewerker van kpn geannuleerd en dit zonder overleg.

 


Ik heb deze werkproces net via sms naar de medewerker van de afdeling escalatie verstuurt want ik weet nu niet meer hoe ik deze procedure kan opstarten. 


U moet er misschien maar rekening mee gaan houden dat die aansluiting er niet gaat komen. Zonder israpunt is een aansluiting onmogelijk.  En een zorgvuldig weggewerkt israpunt ga je niet vinden. U heeft dit te danken aan voorgaande bewoners. Mijn advies is; zeg uw abonnement bij Ziggo niet op.

Dit had ik TS ook al geadviseerd maar om onbekende redenen wil hij geen abo bij Ziggo (meer)….. Tsja :thinking:


U moet er misschien maar rekening mee gaan houden dat die aansluiting er niet gaat komen. Zonder israpunt is een aansluiting onmogelijk.  En een zorgvuldig weggewerkt israpunt ga je niet vinden. U heeft dit te danken aan voorgaande bewoners. Mijn advies is; zeg uw abonnement bij Ziggo niet op.

Dit had ik TS ook al geadviseerd maar om onbekende redenen wil hij geen abo bij Ziggo (meer)….. Tsja :thinking:

Nou we hebben hier in de wijk een enorme storing bij ziggo..maar waarom mag ik niet naar kpn!!!


U moet er misschien maar rekening mee gaan houden dat die aansluiting er niet gaat komen. Zonder israpunt is een aansluiting onmogelijk.  En een zorgvuldig weggewerkt israpunt ga je niet vinden. U heeft dit te danken aan voorgaande bewoners. Mijn advies is; zeg uw abonnement bij Ziggo niet op.

Dit had ik TS ook al geadviseerd maar om onbekende redenen wil hij geen abo bij Ziggo (meer)….. Tsja :thinking:

Nou we hebben hier in de wijk een enorme storing bij ziggo..maar waarom mag ik niet naar kpn!!!

@HansaanZet  dat je t’s heb geadviseerd heb ik weinig van gemerkt..sorry dat ik het zeg...we hebben hier in de wijk een storing en ziggo weet niet waar dit aan ligt..we zitten hier momenten zonder tv of internet.


@fremar  "ik zit er over te denken dan maar bij ziggo te blijven"

Na al je berichten over je problemen met KPN en KPN NetwerkNL over je koperleiding,  lijkt mij dit het verstandigste wat je kan doen. :thumbsup:

Ziggo storing in Zwijndrecht? Actuele problemen storingen | Allestoringen


@fremar  "ik zit er over te denken dan maar bij ziggo te blijven"

Na al je berichten over je problemen met KPN en KPN NetwerkNL over je koperleiding,  lijkt mij dit het verstandigste wat je kan doen. :thumbsup:

Ziggo storing in Zwijndrecht? Actuele problemen storingen | Allestoringen

Dat is juist ziggo geeft aan dat er geen storingen zijn maar die zijn hier in de week volop..dat bevestigen de monteurs van ziggo en ze weten niet waar dit aan ligt maar ik ben hier niet om over ziggo te praten .. ik ben hier omdat ik bij kpn niet verder komt om aangesloten te worden..


Een installatiemonteur komt ter plaatse om te bepalen of er inderdaad geen ISRA zit. Over het afwezig zijn van het ISRA bestaat volgens mij geen twijfel. De installatiemonteur neemt vervolgens contact op met de afdeling INFRA, kan daar een lasschets opvragen, op basis daarvan zoeken naar het ISRA in de woning. Kan het ISRA dan nog niet gevonden worden, schakelt hij opnieuw met afdeling INFRA en start OG op. (OnderGronds). Hier komt een zogenaamd SIR ticket naar voren. Meestal wordt deze afspraak bij VolkerWessels Telecom, kortweg VWT, gepland. VWT komt op afspraak, meestal binnen 2 weken, ter plaatse en verzorgt indien nodig een nieuw ISRA door bijvoorbeeld een nieuw stuk kabel op de hoofd dikader aan te lassen.

Zonder de ‘schouw’ van de installatiemonteur gebeurt er inderdaad weinig.

 

Er zijn al 2 onstallatiemonteuren geweest en zijn doen niets, klantenservice doet niets, de afdeling klantenreactie doet niets, afdeling safe doet niets.. ik kan roepen wat ik wil maar ondertussen doet niemand iets aan mijn casus, op klachten hoor ik ook niets.. waar kan ik terecht.. want ik kan weer om een monteur en hem alle casus vertellen maar ze doen niets ze verdommen om naar 0800 te bellen ..wat moet ik...

Je gaf eerder aan al een SIR ticket te hebben. Dat is de start voor OG. Is dat ticket inmiddels gesloten?

Hoe starten we deze procedure zo snel mogelijk op, doet deed de escalatie medewerker ?


Een installatiemonteur komt ter plaatse om te bepalen of er inderdaad geen ISRA zit. Over het afwezig zijn van het ISRA bestaat volgens mij geen twijfel. De installatiemonteur neemt vervolgens contact op met de afdeling INFRA, kan daar een lasschets opvragen, op basis daarvan zoeken naar het ISRA in de woning. Kan het ISRA dan nog niet gevonden worden, schakelt hij opnieuw met afdeling INFRA en start OG op. (OnderGronds). Hier komt een zogenaamd SIR ticket naar voren. Meestal wordt deze afspraak bij VolkerWessels Telecom, kortweg VWT, gepland. VWT komt op afspraak, meestal binnen 2 weken, ter plaatse en verzorgt indien nodig een nieuw ISRA door bijvoorbeeld een nieuw stuk kabel op de hoofd dikader aan te lassen.

Zonder de ‘schouw’ van de installatiemonteur gebeurt er inderdaad weinig.

 

Er zijn al 2 onstallatiemonteuren geweest en zijn doen niets, klantenservice doet niets, de afdeling klantenreactie doet niets, afdeling safe doet niets.. ik kan roepen wat ik wil maar ondertussen doet niemand iets aan mijn casus, op klachten hoor ik ook niets.. waar kan ik terecht.. want ik kan weer om een monteur en hem alle casus vertellen maar ze doen niets ze verdommen om naar 0800 te bellen ..wat moet ik...

Je gaf eerder aan al een SIR ticket te hebben. Dat is de start voor OG. Is dat ticket inmiddels gesloten?

Hoe starten we deze procedure zo snel mogelijk op, doet deed de escalatie medewerker ?

Ik werk helaas niet voor de service afdeling van KPN, ik ben net als jij gewoon een klant. Enige wat je zelf kunt ondernemen is wederom een monteur laten komen en deze OG op laten starten. Anders via mijnaansluiting.nl een aansluiting aanvragen, maar dan zijn de kosten voor jezelf.


Een installatiemonteur komt ter plaatse om te bepalen of er inderdaad geen ISRA zit. Over het afwezig zijn van het ISRA bestaat volgens mij geen twijfel. De installatiemonteur neemt vervolgens contact op met de afdeling INFRA, kan daar een lasschets opvragen, op basis daarvan zoeken naar het ISRA in de woning. Kan het ISRA dan nog niet gevonden worden, schakelt hij opnieuw met afdeling INFRA en start OG op. (OnderGronds). Hier komt een zogenaamd SIR ticket naar voren. Meestal wordt deze afspraak bij VolkerWessels Telecom, kortweg VWT, gepland. VWT komt op afspraak, meestal binnen 2 weken, ter plaatse en verzorgt indien nodig een nieuw ISRA door bijvoorbeeld een nieuw stuk kabel op de hoofd dikader aan te lassen.

Zonder de ‘schouw’ van de installatiemonteur gebeurt er inderdaad weinig.

 

Er zijn al 2 onstallatiemonteuren geweest en zijn doen niets, klantenservice doet niets, de afdeling klantenreactie doet niets, afdeling safe doet niets.. ik kan roepen wat ik wil maar ondertussen doet niemand iets aan mijn casus, op klachten hoor ik ook niets.. waar kan ik terecht.. want ik kan weer om een monteur en hem alle casus vertellen maar ze doen niets ze verdommen om naar 0800 te bellen ..wat moet ik...

Je gaf eerder aan al een SIR ticket te hebben. Dat is de start voor OG. Is dat ticket inmiddels gesloten?

Hoe starten we deze procedure zo snel mogelijk op, doet deed de escalatie medewerker ?

Ik werk helaas niet voor de service afdeling van KPN, ik ben net als jij gewoon een klant. Enige wat je zelf kunt ondernemen is wederom een monteur laten komen en deze OG op laten starten. Anders via mijnaansluiting.nl een aansluiting aanvragen, maar dan zijn de kosten voor jezelf.

Ook bedankt voor je uitleg en reactie.


Het verhaal is dat in dit forum klanten elkaar helpen, en KPN inspringt indien nodig.

Maar in dit topic is KPN al ruim een week afwezig.

@Denise_

@Bram_


Het verhaal is dat in dit forum klanten elkaar helpen, en KPN inspringt indien nodig.

Maar in dit topic is KPN al ruimeen week afwezig.

@Denise_

@Bram_

Oké maar ik hoop dat er nu iets van informatie komt of een actie wordt ondernomen want in mijn casus zie ik nog geen verandering of verbetering komen, bedankt voor je uitleg @Vlijm 


@fremar wat ik zie is dat via verschillende kanalen contact loopt. Zowel hier via het forum als via de telefonische klantenservice. Ik heb eerder in het topic aangegeven dat ik het in de gaten blijf houden en kan je beloven dat ik dat ook wel ben blijven doen. Ik heb afgelopen zaterdag een e-mail gestuurd naar de persoon die gaat over het sturen van het oplossingsproces met de vraag om contact op te nemen. Vooral omdat ik zag dat het contact stroef verliep. Wat ik heb begrepen is dat het proces niet stil ligt maar dat het wel tijd kost. Het enige dat ik dus effectief kan doen is je toch te vragen om geduld. Het ligt in de handen van de juiste mensen maar dat neemt niet weg dat het tijd zal kosten. Wat ik in ieder geval wel wil laten weten is dat iedere reactie hier gelezen wordt en dat als ik ergens een mogelijkheid zie een verschil te kunnen maken ik die aan zal pakken.


@fremar wat ik zie is dat via verschillende kanalen contact loopt. Zowel hier via het forum als via de telefonische klantenservice. Ik heb eerder in het topic aangegeven dat ik het in de gaten blijf houden en kan je beloven dat ik dat ook wel ben blijven doen. Ik heb afgelopen zaterdag een e-mail gestuurd naar de persoon die gaat over het sturen van het oplossingsproces met de vraag om contact op te nemen. Vooral omdat ik zag dat het contact stroef verliep. Wat ik heb begrepen is dat het proces niet stil ligt maar dat het wel tijd kost. Het enige dat ik dus effectief kan doen is je toch te vragen om geduld. Het ligt in de handen van de juiste mensen maar dat neemt niet weg dat het tijd zal kosten. Wat ik in ieder geval wel wil laten weten is dat iedere reactie hier gelezen wordt en dat als ik ergens een mogelijkheid zie een verschil te kunnen maken ik die aan zal pakken.

Hoi Bram, ik krijg nu het onderbuik gevoel dat je nu de schuld bij mij leg over het benaderen van  diverse kanalen, je collega’s weten niet wat de procedure is of hoe ze het moeten handelen dit blijk wel uit de reactie van de werkprocedure.( zie eerder reactie).

Je collega’s hebben begin van de aanvraag al aangegeven dat ze terug zouden bellen maar dat deden ze niet, ook niet mw K.. van de afdeling Klantenreactie en Dhr E… van de afdeling safe, en dan hoor je niets meer ook niet meer van de klachten en klantenreactie

Over kpn of Messeger van Facebook want die doen helemaal niets voor je die weten alleen hoe ze problemen terug moeten leggen maar oppakken hebben ze nog nooit van gehoord, ik heb hier echt geen goed woord voor over.

Ook de monteurs hebben geen actie’s ondernomen want ik werd als heen en weer bootje behandeld, van die moest ik dit doen en van de andere dat.

Ook de ciclys van mijnaansluiting.nl en netwerkbeheer kpn liep ik tegen dichten deuren want bij mijnaansluiting kan niet aangegeven dat je koper op het adres heb, de aanvraag werd ingetrokken.

Want ik heb nu contact met iemand van de afdeling escalatie en hij geeft aan dat iemand dit eerder had kunnen oppakken, er zijn vele vergissen en fouten gemaakt.

Nu komt er a.s. woensdagochtend bij mij iemand langs voor het Isra punt, ik ben benieuwd welk avontuur ik nu weer gaat meemaken (sorry voor mijn opmerkingen maar zo voel ik het).

 

 

 


Update 4 mei

zojuist is er iemand van Vonkel en Weassels geweest.

Ik was op de juist weg maar ook goed dat ik niet verder ben gaan zoeken.

Het draad was achter de wand gestuct, (de afmeting had ik al 2 weken bij de bovenburen gemeten).

De monteur heeft het gat verder opengemaakt en de wandcontact aangesloten.

Hij gaf ook aan dat geregeld mensen zijn die verder gaan met zoeken waardoor de draden beschadigd raken en dit komt hij geregeld tegen.

De medewerker van de afdeling escalatie heeft nog terug gebeld en vroeg netjes of ik nog hulp nodig had bij de installatie, dit had ik niet omdat die zelf verwijst.

de gaten erom heb ik ook gemaakt om maar begin te zoeken..

De monteur liet ook zien dat de kabels van de bovenburen langs mijn aansluiting liepen.

Nu begin het opknappen en genieten.

Bedankt aan de medewerkers voor hun ondersteuning en hoop dat er iets met deze casus wordt gedaan.

 

 


Fijn om te horen dat het eindelijk gelukt is! Dan wil ik je bij dezen welkom heten bij KPN en veel internetplezier toewensen!


Het is eigenlijk wel zo zoals klantenservice het vermeld naar de klant. Maar VERMELD er dan bij dat de installatiemonteur eerst onderzoek moet doen bij u in huis om uberhaupt NetwerkNL aan te sturen.
Dit is gewoon een rare policy die dit bedrijf heeft. Ze vertrouwen niet op de woorden van de klant, zo gek klinkt dat eigenlijk niet als je een bedrijf bent en gespecialiseerd bent in dit vakgebied. Wat er dus gebeurd een inhome/installatie monteur gaat opzoek naar de aansluiting komt hij er niet uit. Dat gaat hij via de dienst infra koper of glas een Zsmart Ticket (SIR nummer) aanmaken. Deze ticket wordt naar NetwerkNL gestuurd. Die bellen de klant weer op om een afspraak in te plannen. Maar vaak genoeg kan een monteur gewoon de ISRA kabel vinden, hier een ISRA punt aan bevestigen zodat de klant verder kan.


Het is eigenlijk wel zo zoals klantenservice het vermeld naar de klant. Maar VERMELD er dan bij dat de installatiemonteur eerst onderzoek moet doen bij u in huis om uberhaupt NetwerkNL aan te sturen.
Dit is gewoon een rare policy die dit bedrijf heeft. Ze vertrouwen niet op de woorden van de klant, zo gek klinkt dat eigenlijk niet als je een bedrijf bent en gespecialiseerd bent in dit vakgebied. Wat er dus gebeurd een inhome/installatie monteur gaat opzoek naar de aansluiting komt hij er niet uit. Dat gaat hij via de dienst infra koper of glas een Zsmart Ticket (SIR nummer) aanmaken. Deze ticket wordt naar NetwerkNL gestuurd. Die bellen de klant weer op om een afspraak in te plannen. Maar vaak genoeg kan een monteur gewoon de ISRA kabel vinden, hier een ISRA punt aan bevestigen zodat de klant verder kan.

Nou.. ik hou het kort.. niemand ken de werkprocedure binnen kpn of doet iets met de vraag van de klant...de monteurs weten niet wat ze moeten als ze deze situatie tegen komen, ik begrijp dat de procedure wordt gestart vanuit de installatiemonteur maar ik heb hier 2 monteuren  gehad en beiden deden niets..eerste monteur had een grondmonteur op een brief gezet maar dit briefje van de monteur zat bij de gegevens van ons oude adres, daar ging het al mis ook toen wilde niemand luisteren of dat je werd gehoord.

Maar de 2e monteur deed helemaal niets ze handen optillen was al te zwaar voor hem..het advies van hem was je moet je muur afbreken wil je de kabel van kpn vinden, ik heb alles zelf moeten onderzoeken er was niemand maar ook niemand die me hielp.