Skip to main content

Hoe kan het dat je op de dag van aansluiten al tegen problemen aanloopt daar neem je dan een dag vrij voor !! Het glasvezel in huis te krijgen was al een ramp en nu dit!! En andere abonnement wordt vandaag ook stop gezet echt top dit KPN ..... ik ben weg ajuuu

Vervelend @Dendek75 dat het aansluiten (ook) fout gaat na de eerdere problemen. Had je een monteur voor de installatie of was het een doe-het-zelf activatie? Bel in het laatste geval met 0800-0402 dan kan een monteur het hopelijk wel oplossen.

Heb je gekozen voor de overstapservice van KPN? Dan zou de andere provider jouw abonnement niet moeten stopzetten. Pas bij een succesvolle modem-activatie geeft KPN een melding naar de ander.


Ik doe het aansluiten zelf ....is geen hoge wiskunde!  Ik denk zelf dat het aan dat glas naar utp kastje ligt . Ik zie dagelijks 100 van die kpn busje rijden of die stil staan op een carpool plaat er woont er zelfs 1 in de buurt maar moet nu dus wachten tot maandag..... ga maar naar een andere provider kijken op mijn 5g  alleen het glasvezel voor elkaar krijgen was al een ramp maar dit slaat echt alles 


Jammer om te horen. Ik had ook een doe-het-zelf pakket. Het is inderdaad geen Rocket-science, maar toen kreeg ik een rood “Alarm” op de Genexis ONT. Welk kastje heb jij, ook de Genexis? Welke lampjes branden wel/niet/kleur?

 


Alles behalve glas 


Dan wordt het helaas toch wachten op de monteur maandag, ben ik bang.

Maar met de overstapservice zou het andere abonnement actief moeten blijven….