Skip to main content

Hetzelfde hier , dus je staat niet alleen . Ik zou per 26 juli aangesloten zijn . Ruim 2 maanden van te voren besteld . Mijn nieuwbouw woning is reeds een maand opgeleverd met glasvezelaansluiting van KPN . Keurig op tijd mijn bestelde kpn spullen geleverd gekregen . Alles aangesloten maar je raad het al . Het ledje van "glas" doet het hier ook niet ! Storingsdienst gebeld maar ja die krijgt dat lampje ook niet aan . Dus er moet een monteur komen maar wel even met een gekregen code bevestigen dat als het mijn schuld is , ik wel even voor de kosten wil opdraaien ! Wat kan überhaupt mijn schuld zijn ? Als KPN iets levert moeten ze eerst eens nagaan of HUN niets fout hebben gedaan . Maar goed . Er staat nu voor as maandag een afspraak voor een monteur . Ik zou dit nog bevestigd krijgen , maar dit is niet gebeurd , dus ik vrees het ergste . Als de monteur niet komt claim ik mijn vrije dag terug en dat is veel meer dan dat die monteur kost , dat verzeker ik je . Komt ook nog bij dat ik tal van sms'jes en mailtjes heb gehad en de facturatie start . Lekker handig kpn ! En daar komt ook nog eens bovenop dat mijn facturatie bedrag ruim 3 euro meer is dan de zwart op wit afgesproken prijs van 70 euro incl. Btw . Schandalig , belachelijk en behoorlijk amateuristisch.  Maar goed . Als de monteur Maandag de boel niet opgelost krijgt ( als ie komt ) dan zeg ik per direct op ( en dat mag binnen 14 dagen na de start van je abbo ) . Ga ik gewoon weer terug naar ziggo . Kabeltje er in en het werkt. Ik dacht werkelijk na het lezen van alle negatieve berichten over kpn dat het wel mee zou vallen , maar ook ik vrees aan het lijntje te worden gehouden . Oh en nog iets , voor alle thuiswerkers , houd aub je kinderen op de achtergrond een beetje rustig , dat is voor beide partijen veel prettiger . Fijne avond nog voor een ieder . En ik laat maandag zeker weer van me horen , hetzij negatief of positief .

Groet Wilco .

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hey admin . Je mag mijn reactie of topic dat je hebt aangemaakt verwijderen . Ik zal tot morgen afwachten , maar ben nu er nu al klaar mee dat een bedrijf als KPN zijn zaakjes niet voor elkaar heeft . Gelukkig is KPN niet de enige provider . Klantjes werven is het enige wat telt , dat blijkt . Maar de concurrentie ontvangt me met open armen . Niets persoonlijks tegen allen die de mensen hier zo goed mogelijk proberen te helpen,  goed werk en ga vooral zo door . Ik laat me echter niet aan het ( glasvezel) lijntje houden . 

Het beste ,

Wilco.


Nou aansluitend aan mijn bovenstaand bericht moet ik zeggen dat de monteur vanmorgen om 0800 uur aan de deur stond . Zeer vriendelijke jongen en uiterst behulpzaam . Na diverse controles en het zaklampje op de aansluiting ging hij naar de wijkkast en heeft daar een stekkertje ingeplugd en voile  alles is functioneel . Glasvezel werkt , wifi en de 2 superwifi 2.0 apparaten werken top,  en de 2 kpn tv boxen werken zoals het hoort . Monteur heeft mij het een en ander uitgelegd omtrent de problemen tussen kpn en kpn netwerk en een nieuwe technologie die nog niet overal werkend is . Maar deze monteur waarvan ik de naam niet noem , mag hier voortaan terug komen , en bij een storing zal ik toch zeker om hem vragen . Ik heb de jonge man 2 bakken koffie en een worstenbroodje gegeven waarna we beide zeer tevreden onze dag hebben vervolgd . Het kan dus allemaal wel is nu gebleken . Maar je moet toch zeker wel een beetje geluk hebben . 

Mvg Wilco.


Dat was wel een rollecoaster van emoties, @Wilco_A  ;-)

Ik vind het mooi om te lezen dat het een happy end heeft gehad.   Wat je feedback over de hele gang van zaken betreft: Ik kan wel mooie praatjes gaan verkopen maar het gaat helaas best vaak mis.  In sommige gevallen kan ik ingrijpen en de boel in goede banen leiden. Soms ook niet.

Gelukkig is het bij jou toch op z'n pootjes terecht gekomen.Â