Skip to main content

Heb sinds een week glasvezel van KPN in huis. Alleen het werkt niet. Dinsdag gebeld, monteur komt vrijdag. Op vrijdag gebeld dat de monteur maandag komt. Die is geweest en kon er niets aan doen. Hij nam contact op met een andere afdeling die de aansluiting in orde zou maken. Kon een uur of 4 duren maar ik zou er van horen. Nu, bijna 7 uur later nog niets gehoord en het alarmlampje knippert nog steeds. Nog maar eens gebeld met de servicedesk en kreeg te horen dat ik het nog maar een paar dagen af moest wachten????????????? Hij kon zien dat ik gebeld zou worden maar niet wanneer. Ik vind dit wel bijzonder slecht van KPN en ben dit soort “service” ook niet gewend. Het zou fijn zijn als de eerste lijn je wat sneller in contact zou kunnen/mogen brengen met de 2e lijn zodat je het probleem uit kan leggen aan iemand die er verstand van heeft. Ga dit nog even afwachten maar blij ben ik er niet mee. Gelukkig zijn er nog andere providers.

@nicohagen  Gewoon nog eens bellen met 0800-0402 en aangeven dat je een storing hebt en vragen om een hotspot ,of op je mobiel een extra data bundel krijgt 


Hoi @nicohagen, dat gaat niet goed in dit geval begrijp ik! Zoals jimny zegt is het inderdaad het beste om ons opnieuw te bellen, dat is de snelste weg om mee te kijken. Zoals je merkt is het via het forum niet zo snel. Bij een storing is het belangrijk om zo snel mogelijk mee te kijken.

De eerste lijn kan inderdaad geen contact opnemen met de tweede lijn, dat klopt. Als dat zou kunnen gebeurt het te vaak en komen ze niet meer toe aan wat ze eigenlijk moeten doen. De eerste lijn kan een melding aanmaken voor de tweede lijn en zij kunnen daarmee aan de slag gaan. Zoals je het beschrijft lijkt die melding er al te zijn, maar dat weet ik niet zeker.


Reageer