Skip to main content

Bij ons in de straat ligt al een behoorlijke tijd glasvezel KPN  Ik woon op de 4e etage van appartement complex en in mijn meterkast is  ook nog geen glasvezel kastje voor aansluiting geplaatst.    

Ik heb wel toestemming gegeven maar verder weet ik niet hoe en wat.

Ik vermoed dat enkele  buren van de 3 etages precies beneden mij geen interesse hebben in glasvezel. (vanwege satellietsschotels)  Vragen heeft geen zin bij 1 vrouw want die laat niemand toe dus een kabel zal dan ook niet doorgetrokken worden.  

Is er mogelijkheid om toch Glasvezel te krijgen ?  of is het een gevalletje van dikke pech ik wordt er moedeloos van om steeds met die koperen draadje bezig te zijn. 

 

KPN wat kan ik nog doen….

 

 

Is het huur of een pand in eigendom?

...ik wordt er moedeloos van om steeds met die koperen draadje bezig te zijn. 

Wat bedoelt u hier mee?


Ik heb liever glasvezel voor snelheid dan de langzame versie via WiFi modem


Voer uw adres eens in op:

https://www.kpnnetwerk.nl/

Als ik daar huisnummers met een toevoeging in voert, dan zegt die dat het een onbekend adres is. Zonder toevoeging herkend die het wel.


Ik heb liever glasvezel voor snelheid dan de langzame versie via WiFi modem

Ja dat snap ik. Maar de manier waarop u het zegt doet mij denken dat u een losse kabel over de vloer heeft liggen? 🙄


Hoe is de situatie nu? Al wat meer duidelijkheid? 


KPN wat kan ik nog doen….

Je kunt het beste contact opnemen met KPN Netwerk en bij hen deze vraag neerleggen: zij gaan over de aanleg van Glasvezel. Ze kunnen je vast wel vertellen of er een alternatief mogelijk is of, als de buren echt niet mee willen werken, het inderdaad een geval van pech gehad is… Geef je hier een update?