Skip to main content

Wij zijn nieuwe klant en hebben glasvezel laten leggen door KPN en apparatuur is ook aangekomen. Wij kregen recent een e-mail dat wij zouden hebben aangegeven de installatie zelf te doen. Kunnen we dit aanpassen en door iemand van KPN laten doen? 

Hi Ellen, welkom hier.

Dit kan zeker. Volg de link om zelf een installatiemonteur in te plannen. :relaxed:


 

Bedankt.

Zie rode balk. Ik krijg steeds een foutmelding, terwijl ik wel ingelogd ben.

Mijn producten zijn nog wel niet gekoppeld, maar ik begrijp dat je op je KPN internet moet zitten voordat je deze kan koppelen, wat dus nog niet gaat.

 

Met vriendelijke groeten

 

Ellen 


Beste,

Ik heb al van alles geprobeerd.

Zou het mogelijk zijn via deze weg een afspraak te maken? 

Woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag past voor ons deze week. 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ellen


Ik zou gewoon eerst kijken als je de basis aansluit of je dan WiFi/internet van KPN hebt. TV kan meer gedoe zijn, dat kan desnoods wel later met een monteur.

zie https://www.kpn.com/service/televisie/installeren/interactieve-tv/handleidingen.htm#!/devices/all/modems

Voor zover ik weet gaat die productkopeling automatisch als de KPN router eenmaal is aangesloten en een uurtje of zo werkt, maar ik heb zelf geen KPN glasvezel.


Dat is niet nodig, overigens gaat het om je thuisproduct. 

Ik kijk echter graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?