Skip to main content

Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe internetaansluting gemaakt via mijnaansluiting.com. De kabels en de nieuwe box zijn geïnstalleerd. Ik wil graag een thuis internet abonnement willen starten met KPN. Wat is de aanbevolen volgende stap? Zal ik een regelmatig aanvraag of een speciaal aanvraag maken?

Met vriendelijke groet,

Arda Isil

Hoi @ardaisil, leuk dat je de community een vraag stelt, welkom op het forum :)

Top, de eerste stap is gezet: er is nu een aansluitpunt in jouw woning voor internet, tv en bellen. Maar wat nu? Goeie vraag, heb je al een kpn internet pakket aangevraagd?  Als je dat al hebt gedaan heb je van ons een orderbevestiging ontvangen, hierin staat vermeld wanneer jouw aansluiting gereed is. Je kunt je bestelling volgen:

Internet, TV & bellen bestelstatus opvragen

Je kunt makkelijk je bestelstatus hier volgen. Vul daarvoor je KPN-ID of je klantnummer, postcode en huisnummer in.

  • Bekijken wanneer je pakket wordt geleverd.
  • Online afspraak maken met de installatiemonteur.
  • De aansluitdatum van jouw pakket achterhalen.

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerest! We helpen je graag :)


Hey @ardaisil, is het allemaal gelukt? Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten. We helpen je graag :) 


Geen bericht meer van je gehad, ardaisil. Ik ga er vanuit dat je vragen zijn beantwoord en dat je onze hulp niet meer nodig hebt. Ik sluit hiermee je topic.

Toch nog een vraag? Stel ze hier dan gerust, we helpen je graag verder :)


Reageer