Skip to main content

Bij mij is door Glaspoort zo'n 4 weken geleden al de aansluiting binnen afgemonteerd.

Nu weet ik dat het wel even duurt voordat je gebruik kan maken van de glasverbinding, maar de laatste weken zie ik eigenlijk geen verandering.

Volgens kpn.com is er glasvezel beschikbaar en kan ik alles aanvragen.

Volgens kpn-netwerk is er geen glasvezel beschikbaar op mijn adres.

….en volgens Glaspoort is het er wel…. maar wordt ik pas over 30 dagen aangesloten….. wat dus al meer dan 30 dagen geleden al is gebeurd.

Kan iemand van kpn(netwerk) mij  wat meer duidelijkheid geven?

Alvast bedankt.

De andere kant van de kabel moet ook nog ergens op een centrale aangesloten worden. Misschien doen ze dat ergens in de komende 30 dagen.


in mijn status op de glaspoort website stond er meer dan 4 weken geleden precies hetzelfde.


Het is een Glaspoort project dus op www.kpnnetwerk.nl zie je niks. Dat is op zich logisch.

Bij Glaspoort zie je wel wat maar die informatie is wat verwarrend. Ik krijg het idee dat de website van Glaspoort achterloopt. Ik ken jouw adres niet maar ik heb met wat andere Glaspoort adressen gecheckt (met als basis de netwerkadminstratie die ik kan inzien) en dan krijg ik soortgelijke resultaten als bij jou.

 

De uiteindelijke provider is KPN (of anderen) en die geeft aan dat het beschikbaar is. Dus twijfel niet en bestel gewoon….


@Ward_ Het is in Sint Pancras . 

Ik heb de vraag aan mede dorpgenoten gesteld via facebook, en er schijnt een bericht te zijn gestuurd waar werd uitgelegd dat ze nog onder het spoor moesten graven om de boel aan te sluiten. Geen idee of dat waar is . Van glaspoort krijg ik ook geen update.

Het is wel verleidelijk om nu alvast te bestelllen i.v.m. die koring maar ik heb ook genoeg vervelende berichten langs zien komen van bestellingen waarbij de lijn nog niet (compleet) was opgeleverd, en daar wordt je ook niet blij van.

Dus ik denk dat ik toch maar wacht totdat glaspoort het groene licht geeft.


Sta ik eindelijk op het punt om toch maar KPN te bestellen…. is er ineens geen glasvezel beschikbaar op mijn adres? De status op glaspoort.nl in ongewijzigd. Daar beweren ze nog steeds dat er binen 30 dagen alles wordt aangesloten…..

Toch nog maar even geduld hebben dan 🙄

Â