Skip to main content

Het aansluiten cq activeren van mijn glasvezelaansluiting gaat nogal moeizaam. Nadat jl dec de glasvezelkabel naar binnen is gebracht, is er een nieuwe afspraak gemaakt voor de aansluiting. De monteur was snel klaar want hij constateerde dat er geen “prik” op de lijn stond en hij derhalve geen aansluiting kon maken.

volgens zijn inschatting was er in een verdeelstation nog geen verbinding.  Al met al krijg ik het idee dat de monteurs op padworden gestuurd zonder weten hoe en wat. 
op dit moment is er nog geen nieuwe afspraak gemaakt, maar het zou fijn zijn als die gemaakt wordt, dat men eerst vaststeld dat er “prik” is….

@Freddo Dat gaat niet goed 😞.   Heb je contact gehad met de helpdesk? Of moet ik je vanuit hier verder proberen te helpen?


Hallo Erwin,

 

dat kan je wel zeggen! Vanaf jl dinsdagmiddagen werden we afgesloten van Adsl en na heeeel veeeel bellen met Alllerlei KPN afdelingen en Cirtec zojuist is de monteur de deur Uit, nadat hij opnieuw de glasvezelkabel heeft gelast, want die was niet kundig aangesloten door de vorige zzp er… dat was broddelwerk.

het is jammer te moeten constateren dat deze operatie verre van professioneel is verlopen, zzp’ers die per contact worden betaald schijn hier niet de oplossing te zijn, daarbij wordt men dol van alle verschillende Kpn onderdelen, die nu blijkt, maar voor een deel kennis en bevoegdheden heden hebben om je met je “storing” te helpen.

uiteindelijk heb ik na veel bellen bij Cirtec een kundige en serieuze monteur kunnen bereiken die het probleem in een half uur had opgelost..

verder vraag ik mij af hoe in hemelsnaam de Kpn mij een email kan sturen dat de glas aansluiting actief is (jl dinsdag middag) en ons dan direct van Adsl afsluit..

ik heb 4 dagen geen tv, internet en vaste telefoon kunnen gebruiken, mijn enige communicatie middel was mijn gsm, want die heeft een Vodafone nummer.

 

 

 

 


verder vraag ik mij af hoe in hemelsnaam de Kpn mij een email kan sturen dat de glas aansluiting actief is (jl dinsdag middag) en ons dan direct van Adsl afsluit..

 

Als ik moet gokken: Was de verbinding helemaal stuk of ‘brak’ .  Er is maar een succesvol signaaltje van de router naar ons netwerk nodig om je ‘succesvol’ af te melden omdat de verbinding ‘werkt’