Skip to main content

Goede avond, is het mogelijk even mee te kijken met deze aansluiting aub De modem Experia Box v10A geeft na reset een groen licht, na 10 seconden springt dat op rood..

Alvast bedankt!

Heb je een bonded koper abonnement en is deze ook volgens de berichten geactiveerd?

Hoe lang is die kabel naar het modem toe, geen extra lengte er tussen?

 


Ja deze middag sms gekregen van activatie. De lengte tussen aansluitpunt en modem is 60 cm


Hey @Teske001! Welkom hier. Goed dat je aan de bel trekt. Heb je helemaal geen diensten op dit moment? 
Is vandaag de aansluitdatum van je abonnement of heb je alleen bericht gehad dat het signaal geactiveerd is? 

Hoor graag van je:blush:

 


Hoi Lisa! Vandaag is de aansluitdatum en deze middag 13u heb ik de sms ontvangen dat de aansluiting klaar was. Deze middag gebeld naar de klantenservice en goed geholpen geweest : hotspot via gsm gemaakt zodat ik kon thuiswerken. Een aantal maal gereset, steeds hetzelfde resultaat. Deze avond nog contact gehad maar de videotoestemming werkte jammergenoeg niet. Daarom via deze weg..


Jammer, want dat zal wel de beste manier zijn om je hier verder mee te helpen, het forum leent zich daar toch minder goed voor omdat we hier niet rechtstreeks contact hebben. Zou je anders toch nog eens willen bellen nu en kijken of het nu wel lukt? 

Mocht het toch weer mis gaan, dan help ik je hier uiteraard wel graag verder, zou je in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


@Lisa @Maja_ WATTT????? Nu krijg ik de melding dat het helaas niet mogelijk is de aansluiting voor 8 maart in orde te brengen????? Ik heb deze aansluiting aangevraagd op 24/11/2020!! Op 10/02/2021 zou deze in orde zijn, op jullie vraag heb ik het verlaat naar 25/02/21. Het is nu 26/02/21 en ik heb geen internet en TV tot 08/03/2021? Wat een service.. Ik moet er niet aan denken dat ik hier een jaar aan vastzit, ik hoop dat er vanavond en elke avond tot 08/03 iemand komt om ons te entertainen zo tijdens een lockdown!!


😳

Ik zie dat er een monteur in is gepland op de 8e en denk dat de leverdatum daarom mee is ‘verschoven’. Of stond dat datum ineens op de 8e en was het daarom alleen maar mogelijk om ook op die datum een monteur in te plannen?

Je hebt al wel extra mobiele data van ons ontvangen als het goed is, zodat je daarmee online kunt?


Ik heb dan maar weer Delta aangesloten, dat werkt gelukkig nog.. Bedankt voor je reactie.

 


Dat scheelt, dan zit je in ieder geval niet zonder totdat de monteur langskomt. Excuus voor de ontstane situatie!